Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Hyundai: “Θες περισσότερη ιπποδύναμη ή αυτονομία για συγκεκριμένο διάστημα; Πλέον θα γίνεται μέσω συνδρομής”

Hyundai: “Θες περισσότερη ιπποδύναμη ή αυτονομία για συγκεκριμένο διάστημα; Πλέον θα γίνεται μέσω συνδρομής”


Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Τα αυτοκίνητα νέας γενιάς είναι σαν υπολογιστές, έχοντας σύνδεση με το διαδίκτυο και δυνατότητες που κάποτε ανήκαν στη σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας. Μία από αυτές, είναι και το γεγονός πως οι ιδιοκτήτες μπορούν να ξεκλειδώνουν ιπποδυνάμεις ή άλλες λειτουργίες, πληρώνοντας μία ημερήσια, ετήσια, ή μηνιαία συνδρομή ώστε να έχουν το κάτι παραπάνω, για όσο το χρειάζονται.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έτσι και η Hyundai ανακοινώνει τα Features-on-Demand (FODs), τα οποία είναι η ορολογία του μάρκετινγκ για τα pay-to-use χαρακτηριστικά.

Η κίνηση αυτή βρίσκεται στην ατζέντα της νεοσύστατης Hyundai Connected Mobility που ιδρύθηκε στην Ευρώπη τον περασμένο μήνα, συγκεντρώνει τα προγράμματα συνδρομής αυτοκινήτων Mocean και συνδεδεμένων υπηρεσιών Bluelink. Η νοτιοκορεατική μάρκα τονίζει ότι τα FOD θα έχουν το πλεονέκτημα της βελτίωσης και των παλαιότερων αυτοκινήτων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Marcus Welz, διευθύνων σύμβουλος της Hyundai Connected Mobility, δήλωσε στο Autocar ότι θα είναι δυνατή η βελτίωση παλαιότερων αυτοκινήτων με νέα χαρακτηριστικά: «Το όφελος από το feature-on-demand είναι να φέρει νέα χαρακτηριστικά σε παλαιότερα αυτοκίνητα». Για παράδειγμα, ένα παλαιότερο EV της Hyundai θα μπορούσε να γίνει πιο αποδοτικό με τη βελτίωση των ηλεκτροκινητήρων και της μπαταρίας. Ομοίως, θα μπορούσαν να γίνουν βελτιώσεις στην ασφάλεια με την αναθεώρηση των αισθητήρων. Φυσικά, αυτές οι αναβαθμίσεις θα έχουν κάποιο κόστος.

Η BMW είχε δεχτεί έντονη κριτική για την απαίτηση συνδρομής ώστε να ξεκλειδώνει τα θερμαινόμενα καθίσματα όπως και η Audi για τον διζωνικό κλιματισμό ή το προσαρμοζόμενο cruise control, που σε μερικά μοντέλα κοστίζει εξτρά, μέσω συνδρομής.

Η Stellantis που έχει κάτω από την «ομπρέλα» της 14 μάρκες πιστεύει ότι θα κερδίζει επιπλέον 4,3 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως μέχρι το 2026 χάρη στις συνδρομές. Το ποσό προβλέπεται να φτάσει τα 21,5 δισ. δολάρια έως το 2030 με «προσφορές προϊόντων με δυνατότητα χρήσης λογισμικού».

Εσείς θα πληρώνατε για μία παραπάνω λειτουργία με ημερομηνία λήξης; 

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

Πολιτική

Για τις εξελίξεις γύρω από την υπόθεση Novartis και την άρση του καθεστώτος προστασίας των μαρτύρων μίλησε ο πρώην πρωθυπουργός, Παναγιώτης Πικραμμένος στο ραδιόφωνο...

ΕΛΛΑΔΑ

Τροχαίο ατύχημα με δύο τραυματίες σημειώθηκε τα ξημερώματα σήμερα, Παρασκευή, στην εθνική οδό Πατρών Αθηνών στο ύψος του καφέ «Χωριάτικο». Το τροχαίο που σημειώθηκε...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης Τα plug-in υβριδικά οχήματα συνήθως προσφέρουν μια μέτρια ηλεκτρική αυτονομία περίπου 30 – 40 χιλιομέτρων. Αυτονομία αρκετή για να καλύψει σύντομες...

Μαγαζίνο

Η Super Κική επέστρεψε στοYoutube με ένα νέο βίντεο και αυτή τη φορά δεν ήταν χιουμοριστικό. Αντίθετα μίλησε για όλους και για όλα, μετά...