Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Hyundai: «Οι οδηγοί νευριάζουν και αγχώνονται εάν το Ι.Χ. τους έχει μόνο κουμπιά αφής και όχι πρακτικούς διακόπτες»

Hyundai: «Οι οδηγοί νευριάζουν και αγχώνονται εάν το Ι.Χ. τους έχει μόνο κουμπιά αφής και όχι πρακτικούς διακόπτες»


Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Όπως και η Toyota, έτσι και η Hyundai είναι μία από τις λίγες αυτοκινητοβιομηχανίες που δεν έχει εγκαταλείψει εντελώς τους παραδοσιακούς διακόπτες. Θα βρείτε έναν αξιοπρεπή αριθμό κουμπιών ακόμη και στα πιο πρόσφατα μοντέλα της. Νέα έρευνα που διεξήγαγε η εταιρεία έδειξε ότι οι άνθρωποι προτιμούν σε μεγάλο βαθμό τα πιο πρακτικά φυσικά πλήκτρα για την πρόσβαση σε συχνά χρησιμοποιούμενες λειτουργίες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο αντιπρόεδρος της Hyundai Design North America Ha Hak-soo παραδέχτηκε ότι η Hyundai αρχικά εντυπωσιάστηκε από το επαναστατικό infotainment της Tesla με τα πάντα ενσωματωμένα σε μια υπερμεγέθη οθόνη. Ωστόσο, η νοτιοκορεατική εταιρεία συνειδητοποίησε στη συνέχεια ότι η συγκέντρωση της πρόσβασης σε όλες σχεδόν τις λειτουργίες σε μια οθόνη δεν είναι η καλύτερη λύση.

«Καθώς προσθέταμε οθόνες στα οχήματα μας, δοκιμάσαμε επίσης να τοποθετήσουμε περισσότερα κουμπιά αφής και ο κόσμος δεν το προτιμούσε αυτό. Όταν κάναμε δοκιμές με την ομάδα μας, συνειδητοποιήσαμε ότι οι άνθρωποι αγχώνονται, ενοχλούνται και εκνευρίζονται όταν θέλουν να ελέγξουν κάτι σε μια δύσκολη στιγμή αλλά δεν μπορούν να το κάνουν».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το να ψάχνετε σε μια οθόνη αφής για να ρυθμίσετε τη θερμοκρασία ή να προσαρμόσετε βασικές λειτουργίες μπορεί να σας αποσπάσει την προσοχή. Αντίθετα, με τα φυσικά κουμπιά και τους διακόπτες, που βρίσκονται πάντα στην ίδια θέση, οι οδηγοί μπορούν να βασίζονται στη μυϊκή μνήμη για να έχουν τα μάτια τους στο δρόμο. Δεν είμαστε εντελώς κατά των οθονών αφής, αλλά ορισμένα χειριστήρια πρέπει να είναι εύκολα προσβάσιμα. Αν η Hyundai έκανε ξανά την έρευνα σε παγκόσμια κλίμακα, το αποτέλεσμα θα ήταν πιθανότατα το ίδιο, καθώς η κοινή λογική υποδεικνύει ότι μια διάταξη που αποτελείται αποκλειστικά από οθόνη αφής δεν είναι η ιδανική λύση.

Παρόλο που οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν θα το παραδεχτούν ποτέ αυτό, η χρήση της ίδιας οθόνης σε πολλά αυτοκίνητα είναι ένα εξαιρετικό μέτρο μείωσης του κόστους.

Εσάς ποια είναι η γνώμη σας;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

ΕΛΛΑΔΑ

Zάχαρη λευκή κρυσταλλική και ζάχαρη καστανή από ζαχαροκάλαμο με ξένα σώματα, ανακαλεί από την αγορά ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων. Συγκεκριμένα, ο ΕΦΕΤ και...

ΚΟΣΜΟΣ

Ο προϋπολογισμός του 2025, που κατατέθηκε στη Βουλή, προβλέπει ανάπτυξη 2,3%, πρωτογενές πλεόνασμα 2,4% του ΑΕΠ και δημόσιο χρέος στο 147,5% της ΑΕΠ. Παράλληλα,...

ΚΟΣΜΟΣ

Τις τελευταίες ώρες ο Ρώσος πρόεδρος συνομιλεί με έναν ξένο ηγέτη, το όνομα του οποίου δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό. Υπάρχει η υπόθεση πως...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

«Το debate των υποψήφιων για την προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, που διεξήχθη στην ΕΡΤ, στέφθηκε με πλήρη επιτυχία. Οι τέσσερις υποψήφιοι, ο Απόστολος Γκλέτσος,...