Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Leapmotor θα κατασκευαστούν στο εργοστάσιο της Stellantis στο Tychy στην Πολωνία, αποκάλυψαν στο Reuters καλά πληροφορημένες πηγές.
Η παραγωγή του ηλεκτρικού minicar με μπαταρία T03, της Leapmotor, θα μπορούσε να ξεκινήσει πριν από τα τέλη Ιουνίου, χρησιμοποιώντας την τεχνική semi-knock down (SKD), που περιλαμβάνει τη μετατροπή μερικώς συναρμολογημένων κιτ σε ολοκληρωμένα οχήματα, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές.
Η μονάδα παραγωγής στο Tychy θα εξασφαλίσει χαμηλό κόστος, για ένα προϊόν σχεδιασμένο να είναι προσιτό σ’ ένα ευρύ φάσμα πελατών. Ωστόσο, δεν έχουν ακόμα διαρρεύσει περισσότερες πληροφορίες και δεν υπάρχει κανένα επίσημο σχόλιο από τον όμιλο Stellantis.
Είναι, όμως, γνωστό, δια στόματος του προέδρου Κάρλος Ταβάρες, ότι ο όμιλος είναι ανοικτός σε εποικοδομητικές κοινοπραξίες και γι’ αυτό επέλεξε τη συγκριμένη τοποθεσία για τον συνεργάτη της. H Stellantis έχει αγοράσει το 21% των μετοχών της κινεζικής εταιρείας, από τον περασμένο Οκτώβριο.
Το Tychy, στο Νότο της Πολωνίας, είναι μια ιστορική εγκατάσταση της Fiat. Το εργοστάσιο κατασκευάζει πολλά οχήματα Stellantis, συμπεριλαμβανομένων των βενζινοκίνητων και υβριδικών εκδόσεων του Fiat 500, του Fiat 600, του Jeep Avenger και της νέας Alfa Romeo Milano, που έχουν προγραμματιστεί να παρουσιαστούν τον επόμενο μήνα. Το ερώτημα που εύλογα προκύπτει, είναι άλλο… Πώς θα γεφυρωθεί το χάσμα που υπάρχει ανάμεσα στη Stellantis και την ιταλική κυβέρνηση, μετά και από αυτή την εξέλιξη;
Αν υπήρχε μια πιθανότητα να ανακοπεί η κατιούσα της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως αποτυπώνεται στις δραματικές περικοπές του εργοστασίου του Mirafiori, αυτή θα μπορούσε να σχετίζεται με επικερδείς και παραγωγικές συμφωνίες με τους Κινέζους. Αλλά η Stellantis, έδειξε τις τωρινές προθέσεις της, επιλέγοντας την Πολωνία, για τη Leapmotor.
Με αυτονομία 280 χιλιόμετρα, το T03 της Leapmotor εισάγεται ήδη σε ορισμένες ευρωπαϊκές αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Γαλλίας, με τιμές που ξεκινούν από περίπου 20.000 ευρώ. Το μοντέλο προσφέρεται να βοηθήσει τη Stellantis να ενισχύσει τις χαμηλού κόστους προσφορές EV και να ανταγωνιστεί το Dacia Spring της Renault και το Seagull της BYD.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!