Για εκείνους που δεν τους αρκεί τόση δύναμη, ο γερμανικός οίκος προσφέρει προγράμματα αναβάθμισης Stage 2 και Stage 3 για την M3 Touring, φέρνοντάς την ακόμα πιο κοντά στις επιδόσεις των hypercar.
Ο εξοπλισμός φυσικά και είναι ανάλογος της τόσο μεγάλης ισχύος. Τα φρένα είναι τα ίδια carbon κεραμικά της M3, ωστόσο η ανάρτηση έχει ενισχυθεί σημαντικά με ρυθμιζόμενα ως προς το ύψος αμορτισέρ της H&R και αντιστρεπτικές ράβδους από carbon. Από αισθητικές αναβαθμίσεις, η Manhart θεωρεί ότι «συγκρατήθηκε», με τον συνδυασμό μαύρου και χρυσού στο αμάξωμα να ξεχωρίζει. Αλλά το splitter, η μάσκα, το καπό, τα μαρσπιέ και ο διαχύτης είναι όλα από ανθρακονήματα, οπότε η διαφοροποίηση με την εργοστασιακή M3 είναι έντονη.
Το σύνολο στέκεται σε ζάντες αλουμινίου της Raffa με διάμετρο 20 ίντσες εμπρός και 21 πίσω, στην ίδια χρυσή απόχρωση με τις λεπτομέρειες του υπόλοιπου αμαξώματος. Το εσωτερικό είναι πιο… μετρημένο, καθώς οι αλλαγές είναι λίγες και αφορούν κυρίως στις κεντητές λεπτομέρειες της Manhart, στις μοκέτες και την ηλιοροφή. Κλείνοντας με την τιμή, η Manhart ζητάει 222.300 ευρώ για την MH3 800 Touring, η οποία παρεμπιπτόντως έχει ήδη διανύσει 12.500 χλμ. Ωστόσο, για όσους είναι ήδη κάτοχοι της M3 Touring, προσφέρει το σχετικό κιτ βελτίωσης, αλλά όχι και σε… φιλική τιμή.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!