Τώρα, η Hyundai ανακοινώνει ότι θα ακολουθήσει μια πιο δυναμική προσέγγιση για να μπορέσει να αναπτύξει τη συγκεκριμένη αγορά. Όπως ανακοινώθηκε, οι άνθρωποί της διαβλέπουν σημαντική άνοδο στην Ευρώπη και ιδίως στη Γερμανία, όπου η πρόβλεψή τους είναι ότι θα αυξηθεί κατά 33,5% ως το 2030, σε σχέση με ό,τι ισχύει τώρα.
Η νοτιοκορεατική εταιρεία, μέσω της Hyundai Connected Mobility και της υπηρεσίας Mocean Subscription, σκοπεύει να επεκτείνει τη δραστηριότητά της στις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές αγορές, όπως της Ισπανίας ή του Ηνωμένου Βασιλείου.
Η Hyundai Connected Mobility συνεργάζεται με τη νορβηγική νεοφυή εταιρεία Casi, η οποία ειδικεύεται στην τεχνολογία συνδρομών αυτοκινήτων, εκμεταλλευόμενη την αυξανόμενη τάση του κοινού για υπηρεσίες διαμοιρασμού οχημάτων (car sharing) ή προσωπικού αναβάτη (ride-hailing) όταν πρόκειται για τη μετακίνησή του. Απόρροια αυτού του φαινομένου είναι η μείωση στην επιλογή ιδιοκτησίας αυτοκινήτου ή χρονομίσθωσης αυτού, ιδίως από τους νέους σε ηλικία.
Αυτό επισήμανε ο Λίραν Γκόλαν, Διευθυντής της Hyundai Connected Mobility, τονίζοντας ωστόσο ότι θα χρειαστεί να περάσει κάποιο χρονικό διάστημα μέχρι οι συνδρομητικές υπηρεσίες να γίνουν κερδοφόρες για τη Hyundai. Όπως διευκρίνισε αυτό θα γίνει και με τη βοήθεια του εταιρικού στόλου οχημάτων, καθώς μελλοντικά θα τις συμφέρει να έχουν σχετική συνδρομή για να επωφελούνται των νέων υπηρεσιών, χωρίς να χρειάζεται να αντικαταστήσουν τα αυτοκίνητα, εξοικονομώντας χρήματα με αυτόν τον τρόπο.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!