Η Ρ72 είναι ο εκπρόσωπος της νέας εποχής της θρυλικής De Tomasο, όπου η κατασκευή τους γγίνεται από τον οίκο HWA στο Affalterbach της Γερμανίας. Όμως, ο κινητήρας V8 είναι ακόμα εδώ.
Το ένα μετά το άλλο, τα συλλεκτικά hypercars περιορισμένης παραγωγής μπαίνουν στην φάση της κατασκευής τους, καθώς δεν φαίνεται να έχουν τελειωμό ούτε οι συλλέκτες σπανίων αυτοκινήτων του πλανήτη, ούτε οι τραπεζικοί τους λογαριασμοί.
Η De Tomaso P72 πάντως δεν πρόκειται να τους βγάλει εκτός προϋπολογισμού, καθώς έχει το ταπεινό ταμπελάκι των μόλις 750.000 ευρώ, την ώρα που άλλα hypercars των κορυφαίων κατασκευαστών που πλανήτη ανεβαίνουν σε επταψήφια ποσά, και μάλιστα πολύ ψηλότερα από το ένα εκατομμύριο ευρώ.
Η έναρξη της παραγωγής της De Tomaso P72 ήταν μια από τις έγνοιες των εύπορων aficionados του πλανήτη, και επιτέλους ο απαλός άνεμος έφερε στα εκπαιδευμένα τους αυτιά της είδηση ότι, επιτέλους, αυτή θα ξεκινήσει στο δεύτερο μισό του 2024. Κι έτσι θα παραδοθούν σύντομα, έπειτα, τα πρώτα από τα αντίτυπα που έχουν ήδη πωληθεί.
Το πρώτο από αυτά μάλιστα, όπως έγραψε η εταιρεία στο Instagram, θα παραδοθεί στον αγοραστή του πριν βγει το έτος αυτό, γεγονός που αναμφίβολα θα του φτιάξει τη διάθεση τα επόμενα Χριστούγεννα.
H De Tomaso P72 είναι ένα εξωτικό -και σίγουρα όμορφο- μηχάνημα που στην πλάτη του ουρλιάζει ένας παλιός καλός και φυσικά μονίμως διψασμένος V8. Θα την κατασκευάζει μια εταιρεία που εξειδικεύεται στις σπορ αυτοκινητικές κατασκευές και στο motorsport, η γερμανική HWA.
Η HWA έχει διευθύνοντα σύμβουλο ένα στέλεχος ονόματι Μαρξ, και διευθυνοντα τεχνικό σύμβουλο έναν Φον, ενώ βασίζεται στο Affalterbach – όπου, κατά μια υπέροχη ευθυγράμμιση των αστεριών του αυτοκινητικού γαλαξία, έχει τη βάση της και η AMG της Mercedes.
Στις δημιουργίες της HWA συγκαταλέγεται, μεταξύ άλλων, ένα restomod της κλασσικής Mercedes-Benz 190E Evo II, καθώς και το Intenza Emozione της Apollo Automobili. Η τελευταία είναι αδελφική εταιρεία της De Tomaso, που ξαναγεννήθηκε από τις στάχτες της τα τελευταία χρόνια.
Το δημιούργημα P72 της τελευταίας παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2019. Οι καμπύλες του παραπέμπουν στη δεκαετία του ’70, και κρύβουν ένα μονοκόκ από ανθρακονήματα που “εκλάπη” αυτούσιο από την Apollo Intenza Emozione. O κινητήρας, τότε, ήταν V12 και τοποθετημένος στο κέντρο, όμως όταν οι συλλέκτες παραλάβουν το αντίτυπό τους θα βρουν πίσω από τα καθίσματα έναν V8 Turbo που προέρχεται από το Ford με το λίγο ατυχές όνομα Coyote.
Το 2019 η De Tomaso P72 ανακοινώθηκε με τιμή 750.000 ευρώ και για 72 αντίτυπα. Έκτοτε δεν έχουν υπάρξει πληροφορίες για τους αριθμούς αυτους, αλλά βεβαίως έχουν υπάρξει ανατιμήσεις, πληθωρισμός, πόλεμοι στις γειτονιές της Ευρώπης και πολλά άλλα στοιχεία που μόνο ένας άκαρδος θα χρησιμοποιούσε για να αυξήσει την τιμή από κάτι.
Η De Tomaso P72 έχει και έκδοση πίστας, παρεμπιπτόντως. Πρόκειται για την P900, που με ατμοσφαιρικό μοτέρ V12 αγγίζει την τιμή των 2 εκατομμυρίων ευρώ. Αυτή μάλιστα, αυτή είναι τιμή για hypercar για όσους δεν συμβιβάζονται με τίποτα παρά με το καλύτερο, και για τους εκκεντρικούς με το σπανιότερο.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!