Η εξέλιξή του διήρκεσε περίπου δυόμισι χρόνια από τότε που τα στελέχη της εταιρείας ανακοίνωσαν την πρόθεσή τους να εμπλακούν και στον συγκεκριμένο βιομηχανικό κλάδο και η παραγωγή του ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του 2023.
Το συμβάν έγινε στην Κίνα, εκεί όπου το μοντέλο διατίθεται αρχικά. Σύμφωνα με δημοσίευμα της ιστοσελίδας Car News China ο κύριος Γουέν (όπως αναφέρεται το όνομά του) στις 5 Μαΐου (τρέχοντος έτους) παρέλαβε το καινούργιο SU7 από την αντιπροσωπεία της Xiaomi στην επαρχία Φουτσιάν (νοτιοανατολικά της χώρας).
Φεύγοντας για τον προορισμό του, μπήκε στον παρακείμενο αυτοκινητόδρομο. Έχοντας διανύσει μόλις 39 χλμ. από την αντιπροσωπεία, εμφανίστηκε στον πίνακα οργάνων μήνυμα το οποίο τον ενημέρωνε ότι το όχημα επρόκειτο να σταματήσει τη λειτουργία του και ότι έπρεπε να το ακινητοποιήσει.
Ο οδηγός σταμάτησε το αυτοκίνητο στην άκρη του δρόμου και κάλεσε οδική βοήθεια, καθώς δεν ήταν δυνατό να επιλέξει τη φορά κίνησης από τον αντίστοιχο διακόπτη. Το SU7 επέστρεψε στην αντιπροσωπεία όπου δεν μπόρεσαν να βρουν την αιτία του προβλήματος και ενημέρωσαν τον κ. Γουέν ότι έπρεπε να το στείλουν στο εργοστάσιο.
Ο συγκεκριμένος ιδιοκτήτης ζητά να του αντικαταστήσουν το αυτοκίνητο με ένα άλλο. Όμως, από την εταιρεία δηλώνουν ότι αυτό δεν είναι δυνατόν να γίνει επειδή όλα τα οχήματα που κατασκευάζονται τώρα προορίζονται για τους ιδιοκτήτες τους που τα αναμένουν. Έτσι, του πρότειναν να θέσει εκ νέου την παραγγελία εφόσον το επιθυμεί διαφορετικά θα προσπαθήσουν να τον αποζημιώσουν με το ποσό που κατέβαλε για να το αγοράσει.
Πάντως, στον κινεζικό Τύπο, υπάρχουν αναφορές για προβλήματα που αντιμετωπίζουν και άλλοι ιδιοκτήτες του Xiaomi SU7 τα οποία αφορούν στην ποιότητα κατασκευής και βαφής, στη λειτουργία του συστήματος ελέγχου της πρόσφυσης, όπως και στο σύστημα αυτόματης πέδησης του οχήματος σε περίπτωση ανάγκης, όταν δεν αντιδράσει έγκαιρα ο οδηγός.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!