Η Ford ανακοίνωσε ότι βρίσκεται πολύ κοντά στην εγκατάσταση ενός συστήματος αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 3, με στόχο την κυκλοφορία του μέχρι το 2026.
Σε αντίθεση με τα συστήματα Επιπέδου 2 που απαιτούν τη συμμετοχή του οδηγού πιάνοντας το τιμόνι, η αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 3 επιτρέπει στον οδηγό να αποσπά με ασφάλεια την προσοχή του από τον δρόμο και να ασχολείται με άλλες δραστηριότητες.
Προς το παρόν, μόνο η Mercedes διαθέτει πιστοποιημένο σύστημα Επιπέδου 3, ενώ η Tesla εργάζεται σε αυτήν την κατεύθυνση χωρίς να έχει ακόμα επιτύχει ξεκάθαρα ανάλογα χαρακτηριστικά με το AutoPilot που έχει κακώς ερμηνευθεί ως ένα πλήρως αυτόνομο σύστημα.
Το Drive Pilot της Mercedes αναλαμβάνει την οδήγηση του αυτοκινήτου σε ταχύτητες έως 80 χλμ/ώρα, αλλά υπό αυστηρές προϋποθέσεις σχετικά με τον καιρό, την κυκλοφορία των οχημάτων και συγκεκριμένους αυτοκινητόδρομους.
Η Ford επιδιώκει το δικό της σύστημα BlueCruise να προσφέρει καλύτερα χαρακτηριστικά και να λειτουργεί έως τα 120 χλμ/ώρα, αν και πάλι με περιορισμούς στους δρόμους όπου μπορεί να λειτουργήσει με ασφάλεια.
Στόχος είναι το BlueCruise να γίνει έτοιμο για τα αυτοκίνητα της Ford μέχρι το 2026, παρέχοντας μια σημαντική πηγή εσόδων από τις συνδρομές των οδηγών που θα το αποκτήσουν.
Ωστόσο, η πορεία προς την υλοποίηση του συστήματος απαιτεί ακόμη αρκετή ανάπτυξη και προσπάθειες για την τελική έγκριση. Και αυτό επειδή έχουν υπάρξει καταγγελίες για την αποτελεσματικότητα του συστήματος στις ΗΠΑ, χωρίς όμως να έχει αποδειχθεί ότι το BlueCruise ευθύνεται για ατυχήματα με οχήματα της Ford.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!