Του Περικλή Χαλάτση
Ο Ολλανδός Max Verstappen στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές που έγιναν το μεσημέρι στην πίστα Μπακού στο Αζερμπαϊτζάν έκανε τον καλύτερο χρόνο (1:45.546 ). Ο Βρετανός Lewis Hamilton με διαφορά +0.313 έκανε τον 2ο καλύτερο χρόνο ενώ στην 3η θέση πλασαρίστηκε ο Μεξικανός Sergio Perez με +0.376.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Οι δύο πιλότοι της McLaren έκαναν τον 4ο χρόνο και 6ο καλύτερο χρόνο. Ο Lando Norris ήταν πιο γρήγορος από τον Oscar Piastri.
Βέβαια τα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά δεν έγιναν όπως θα ήθελαν οι ομάδες αφού είχαμε τρείς κόκκινες σημαίες.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Η πρώτη κόκκινη βγήκε για ένα αντικείμενο που εντοπίσθηκε στην πίστα, η 2η κόκκινη βγήκε μετά την έξοδο του Μονεγάσκου Charles Leclerc και η 3η μετά την έξοδο του Franco Colapinto.
Η σειρά τερματισμού
Στα δεύτερα ανεπίσημα δοκιμαστικά τα πράγματα ήταν καλύτερα για όλους. Δεν είχαν εξόδους που να δικαιολογούσαν μια κόκκινη σημαία και ο ρυθμός ήταν πιο αγωνιστικός.
Στην αρχή ο Charles Leclerc έκανε παράπονα στους μηχανικούς του ότι δεν μπορεί να στρίψει το μονοθέσιο. Λίγο μετά μπήκε στα πίτς όπου κάθισε λίγα δευτερόλεπτα. Όταν επέστρεψε όλα είχαν διορθωθεί και έκανε τον καλύτερο χρόνο (1.43.448). Πίσω του τερμάτισε ο Sergio Perez με διαφορά +0.006’’ και τρίτο καλύτερο χρόνο με διαφορά +0.066’’ έκανε ο Lewis Hamilton.
Παρατηρήστε μόνοι σας από τους χρόνους ότι οι οκτώ πρώτοι πιλότοι έκαναν ίδιο χρόνο και οι διαφορές τους κρίθηκαν στα δέκατα του δευτερολέπτου.
Ούτε ο Lando Norris αλλά ούτε ο Oscar Piastri οδήγησαν οριακά. Φαίνεται δεν βρήκαν ακόμη το σωστό σετάρισμα γι αυτό ήταν εκτός τριάδας. Αλλά και ο Max Verstappen δεν έκανε κάτι το εξαιρετικό. Ο Ολλανδός γνωρίζει ότι ο 3ος τίτλος του πια δεν είναι εξασφαλισμένος. Η Red Bull έχασε αυτό που είχε τις δύο τελευταίες χρονιές.
Η αγωνία κορυφώνεται αφού ο Max Verstappen ψάχνει λύσεις για να κερδίσει τον απειλητικό Lando Norris που έχει αρχίσει να τον πλησιάζει στη βαθμολογία. Από την άλλη μεριά η Red Bull απειλείται από την McLaren που την έχει πλησιάσει στους οκτώ βαθμούς. Δεν αποκλείεται την Κυριακή να δούμε και την αλλαγή στο βαθμολογικό πίνακα.
Πολλά θα εξαρτηθούν και από την επιλογή της γόμας που θα κάνουν οι επικεφαλής των ομάδων. Η Pirelli όταν γίνεται αγώνας σε διαδρομή σε δημόσιους δρόμους, επιλέγει τις πιο μαλακές γόμες. Στην περίπτωση αυτή για τον αγώνα στο Μπακού επέλεξε τις τρεις πιο μαλακές γόμες της γκάμας, τη C3 ως σκληρή, τη C4 ως μέση και τη C5 ως μαλακή.
Η πίστα έχει μήκος 6.003 χιλιόμετρα και δεν έχει αλλάξει από το 2016. Περιλαμβάνει 20 στροφές. Μερικές από αυτές, όπως οι πρώτες επτά, είναι πρακτικά στροφές ορθής γωνία, ενώ άλλες στο παλιό τμήμα της πόλης είναι πολύ αργές και μερικές είναι ανοιχτές, καθώς αποτελούν μέρος ενός τμήματος της πίστας που αντιμετωπίζεται ως ένα ευθύ τμήμα δύο χιλιομέτρων που διασχίζει τη γραμμή εκκίνησης – τερματισμού. Το πλάτος της πίστας ποικίλλει πολύ, πηγαίνοντας από μόλις επτά μέτρα στη στροφή 8 έως αρκετά ευρύ για να χωρέσει τρία μονοθέσια παράλληλα στην κύρια ευθεία.Καθώς η πίστα είναι συνήθως ανοιχτή στην κυκλοφορία της πόλης, η βελτίωση του κρατήματος θα είναι ένας σημαντικός παράγοντας που πρέπει να ληφθεί υπόψη κατά την αξιολόγηση της απόδοσης.
Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου:
Practice 3 ( ελεύθερα δοκιμαστικά): 11.30
Qualifying: 15.00
Οι ελεύθερες δοκιμές ( Practice 1, Practice 2, Practice 3) καθώς επίσης και το Qualifying θα μεταδοθούν από τον ΑΝΤ1+ και το F1 TV Pro.
Ο αγώνας την Κυριακή θα μεταδοθεί από τον ΑΝΤ1+ (https://www.antennaplus.gr ) και το F1 TV Pro και ετεροχρονισμένα στις 16:30 από το ελεύθερο κανάλι του ΑΝΤ1.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!