Του Γιώργου Παλληκάρη
Η 4η από τις 6 Ε.Δ. της ημέρας ήταν το Λουτράκι, όπου τα 12.90χλμ. την κατατάσσουν ως την μικρότερη, πέρα από την Υπερειδική. Ο Tanak είχε τον ρυθμό και κατάφερε να τερματίσει γρηγορότερα από όλους με χρόνο 9:07.0, αφήνοντας δεύτερο τον Ogier κατά +2.4 δευτ. και τρίτο τον Neuville κατά +2.6 δευτ. Παράλληλα ο Sordo επισκεύασε το πρόβλημα στον τροχό που απέκτησε στο τέλος της προηγούμενης Ε.Δ. και τερμάτισε στο Λουτράκι έχοντας τον 4ο καλύτερο χρόνο.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Στο EKO Rally Acropolis προηγείται ακόμα ο Neuville της Hyundai με τους Sordo και Ogier να ακολουθούν στα +40δευτ. και + 1:25.0 λεπτά αντίστοιχα.
Ε.Δ. Λουτράκι: 12.90χλμ.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Πρόκειται για την περυσινή ε.δ. Πίσια με διαφορετικό τερματισμό. Ξεκινάει με στενό ανηφορικό κομμάτι μήκους 3,30 χλμ. από το εστιατόριο Πλάτανος στα Πίσια, μέχρι την εκκλησία της Παναγίας Φανερωμένης. Στη συνέχεια έχει ένα πολύ γρήγορο κατηφορικό κομμάτι μήκους 4,30 χλμ. Μετά μπαίνει σε ιδιαίτερα κατηφορικό και τεχνικό κομμάτι μήκους περίπου 5,00 χλμ. για να τερματίσει στα πρώτα σπίτια του οικισμού Άνω Χαρβάτι.
Η κατάταξη μετά και την Ε.Δ. Λουτράκι
Οι δηλώσεις των οδηγών
Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON
«Κάναμε ένα τετ-α-κε. Γλιστράει πάρα πολύ».
Adrien FOURMAUX / Alexandre CORIA
«Δεν μπορούμε να επισκευάσουμε το αυτοκίνητο. Κάναμε πολύ καθάρισμα, η ειδική γλιστράει, αλλά είμαι ευχαριστημένος από την οδήγησή μου».
Jourdan SERDERIDIS / Frédéric MICLOTTE
«Καθαρίσαμε πάλι το δρόμο, τουλάχιστον ήταν μικρή ειδική -αλλά όμορφη».
Elfyn EVANS / Scott MARTIN
«Γλιστράει πολύ, δεν είχα πρόσφυση. Είναι πολύ δύσκολο να ελέγξεις το αυτοκίνητο».
Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS
«Όλες οι ειδικές σήμερα γλιστράνε. Τα πήγαμε καλύτερα σε αυτή την ειδική απ΄ό,τι στις προηγούμενες».
Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE
«Δεν πήραμε ρίσκο. Μου αρέσουν οι πιο τεχνικές ειδικές. Το χώμα είναι μπόσικο, σκάβεται με κάθε πέρασμα και μπορείς να επωφεληθείς από την πρόσφυση. Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί στην επόμενη ειδική».
Daniel SORDO / Cándido CARRERA
«Έχουμε τους καλύτερους μηχανικούς του κόσμου. Το επισκεύασαν με ό,τι είχαμε. Δεν πήραμε ρίσκο, γιατί ήδη κάναμε ένα λάθος. Θα προσπαθήσουμε να συνεχίσουμε έτσι».
Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA
«Αργή ειδική. Το καθάρισμα βοηθάει. Υπάρχουν ακόμα πέτρες, αλλά η πρόσφυση γίνεται καλύτερη».
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!