Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

EKO Rally Acropolis Ε.Δ. Δάφνη 2 SS5: To πρόβλημα του Ogier επιτρέπει στον Tanak να ανέβει στην κορυφή

EKO Rally Acropolis Ε.Δ. Δάφνη 2 SS5: To πρόβλημα του Ogier επιτρέπει στον Tanak να ανέβει στην κορυφή


Του Γιώργου Παλληκάρη

Το πρωινό σκέλος ολοκληρώθηκε και ήρθε η ώρα για το απογευματινό, το οποίο αποτελεί ουσιαστικά το δεύτερο πέρασμα στις 3 πρώτες Ε.Δ. Μετά από το δεύτερο πέρασμα στην Άνω Παύλιανη, σειρά είχε η Δάφνη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πρόβλημα μηχανικό για τον Ogier και “πάρτυ” της Hyundai με Tanak

Ο Ogier αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα στο τελευταίο σκέλος και έτσι δεν έκανε καλό χρόνο, πέφτοντας από την κορυφή του πίνακα αρκετές θέσεις. Αντίθετα ο Tanak της Hyundai ήταν αλάνθαστος και πλέον ηγείται του Rally Acropolis καθώς στην Ε.Δ. Δάφνη 2 έκανε χρόνο 16:27.2 με τον Sordo να ακολουθεί και τον Munster να κάνει το τρίτο ταχύτερο πέρασμα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δυστυχώς ο Fourmaux που στην προηγούμενη Ε.Δ. είχε μία άτσαλη προσγείωση σε άλμα, αποσύρεται από το υπόλοιπο της αγωνιστικής ημέρας.

Η Ε.Δ.: Όπως και το πρωί, έτσι και τώρα οι οδηγοί αγωνίζονται στην Ε.Δ. Δάφνη: (2) με μήκος 22.47χλμ.

Ξεκινάει με ένα σχετικά κατηφορικό κομμάτι μήκους 5.17 χλμ. σε γαρμπίλι, μέχρι το ομώνυμο χωριό, το οποίο και διασχίζει. Μετά ακολουθεί ένα πολύ τεχνικό και στενό κομμάτι (που περιλαμβάνει και ένα ύπουλο άλμα) μέχρι το ύψος του χωριού Ανατολή. Από εκεί ακολουθούν τα τελευταία ιδιαίτερα θεαματικά και ευχάριστα οδηγικά 8,80 κατηφορικά χλμ. μέχρι τον τερματισμό, κοντά στο χωριό Μάρμαρα.

Οι χρόνοι των οδηγών μέχρι και την Ε.Δ. Δάφνη 2

 

Τι δήλωσαν οι οδηγοί μετά το τέλος της Ε.Δ.5

Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE

«Κακή ειδική για μένα. Πολύ μπόσικο χώμα, πολλή υποστροφή, πάλευα με το αυτοκίνητο».

Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS

«Πρέπει να ελέγξουμε κάτι». Έχασαν χρόνο, λόγω τεχνικού προβλήματος.

Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA

«Είναι πάντα δύσκολα στην Ελλάδα, κι ακόμη είναι Παρασκευή. Θα προσπαθήσουμε να βελτιωθούμε και ελπίζω το αυτοκίνητο να είναι καλύτερο αύριο».

Elfyn EVANS / Scott MARTIN

«Ήταν λίγο καλύτερα από το προηγούμενο πέρασμα, πρέπει να δουλέψουμε».

Daniel SORDO / Cándido CARRERA

«Δεν έχουμε υβριδικό σύστημα και δεν το ευχαριστιέμαι ιδιαίτερα. Οι θέσεις των Hyundai είναι καλές και πρέπει να φερθούμε έξυπνα».

Grégoire MUNSTER / Louis LOUKA

«Κάναμε κάποιες ρυθμίσεις και το αυτοκίνητο είναι πολύ καλύτερο. Ήταν μικρές αλλαγές, αλλά η διαφορά είναι μεγάλη».

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

Αθλητικά

Κατηφόρα για τη Βαλένθια και πλέον ο εφιάλτης του υποβιβασμού σκιάζει το «Μεστάγια». Οι «Νυχτερίδες» πάνε από το κακό στο χειρότερο και η εντός...

Τεχνολογία

Η Κρήτη δεν είναι απλώς ένας σημαντικός τουριστικός προορισμός, αλλά αναδεικνύεται σε παγκόσμιο κόμβο τηλεπικοινωνιακών υποδομών, με το μέλλον να προδιαγράφεται ψηφιακά πιο λαμπρό...

Μαγαζίνο

Η κάμερα της εκπομπής «Το Πρωινό» συνάντησε τον Snik στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος. Ο γνωστός τράπερ ρωτήθηκε μεταξύ άλλων για τα αρνητικά σχόλια του...

Πολιτική

Ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Παύλος Γερουλάνος, με ανάρτησή του το πρωί της Τρίτης (22/10) αποκάλυψε πώς θα πρέπει να παραμείνει σε αφωνία για τις...