Connect with us

Hi, what are you looking for?

Αυτοκίνητο

EKO Rally Acropolis Ε.Δ. Άγιοι Θεόδωροι SS9: Ταχύτερος ο Ogier – Πρώτος στη γενική ανέβηκε ο Neuville

EKO Rally Acropolis Ε.Δ. Άγιοι Θεόδωροι SS9: Ταχύτερος ο Ogier – Πρώτος στη γενική ανέβηκε ο Neuville


Του Γιώργου Παλληκάρη

Η 3η από τις 6 Ε.Δ. της ημέρας ήταν οι Άγιοι Θεόδωροι (1ο πέρασμα καθώς θα ακολουθήσει και δεύτερο), στο οποίο ταχύτερος με χρόνο 18:14.1 ήταν ο Ogier. Κατά +5.7δευτ. πιο αργός ήταν ο δεύτερος ταχύτερος Neuville ο οποίος πλέον ηγείται της γενικής κατάταξης καθώς ο Katsuta αναγκάστηκε να τερματίσει με κλαταρισμένο ελαστικό, πέφτοντας τον από την κορυφή στην 2η θέση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έξοδο είχε ο Gregoire Munster με το Ford Puma Rally1 στα μέσα της διαδρομής, με το αγωνιστικό να στέκεται με απίστευτη πλαϊνή κλίση, λίγα εκατοστά πριν τη χαράδρα.

Πλέον στο EKO Rally Acropolis προηγείται ο Neuville της Hyundai με τους Sordo και Ogier να ακολουθούν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ε.Δ. Άγιοι Θεόδωροι: 25.87χλμ. 1ο πέρασμα

Με ίδια εκκίνηση με την έκδοση του 2021 (Οικισμός Κιάφα Μπέκα), μετά από σχεδόν 6 χλμ. μπαίνει σε άσφαλτο και έπειτα από περίπου 1,3 χλμ. στρίβει επί τόπου δεξιά στο γνωστό τμήμα με 3Α μέχρι την Παναγία του Πράθι. Από εκεί συνεχίζει αριστερά σε ένα ιδιαίτερα στενό κατηφορικό κομμάτι μήκους 3,60 χλμ. και συναντάει το ποτάμι. Συνεχίζει είτε διασχίζοντάς το είτε μέσα στην κοίτη του για τα υπόλοιπα 6,00 χλμ. μέχρι τον τερματισμό, στον οικισμό Κάτω Χαρβάτι.

 

Οι χρόνοι

Οι δηλώσεις των οδηγών

Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON

«Είναι τρελό! Πολύ καθάρισμα στην ειδική και υψηλή θερμοκρασία μέσα στο αυτοκίνητο».

Adrien FOURMAUX / Alexandre CORIA

«Τα πόδια μου καίνε, έχει πολλή ζέστη στο κόκπιτ. Είχαμε ένα πρόβλημα με την αντιστρεπτική. Παλεύω με το πίσω μέρος του αυτοκινήτου».

Jourdan SERDERIDIS / Frédéric MICLOTTE

«Δεν ήταν σκληρή η ειδική, το δεύτερο πέρασμα θα είναι χειρότερο. Κάναμε πάντως αρκετό καθάρισμα».

Elfyn EVANS / Scott MARTIN

«Το χώμα είναι μπόσικο».

Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS

«Η διαφορά είναι μεγάλη, θα κάνουμε τη δουλειά μας όσο καλύτερα μπορούμε και βλέπουμε. Χωρίς σέρβις είναι πολύ δύσκολα στο Ακρόπολις».

Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE

«Ο στόχος μας είναι απλός: Να τελειώσουμε τη μέρα χωρίς προβλήματα και κυρίως χωρίς κλαταρισμα. Το δεύτερο πέρασμα θα είναι πολύ δύσκολο, μπορεί να συμβεί οτιδήποτε. Θα χρειαστούμε και λίγη τύχη».

Daniel SORDO / Cándido CARRERA

Ολοκλήρωσε την ειδική με κλαταρισμένο πίσω δεξί ελαστικό.

Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA

«Πολύ γλιστερή ειδική, προσπάθησα απλά να την ολοκληρώσω».

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

Αυτοκίνητο

Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης Το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό πενταθέσιο Ford Explorer ανοίγει το δρόμο για την έλευση μιας νέας σειράς τολμηρών, εμβληματικών EV της αμερικανικής...

Μαγαζίνο

Σε κάθε σχέση εμφανίζονται ζητήματα που απαιτούν λύση, ειδικά όταν αυτά σχετίζονται με τον ύπνο, ο οποίος είναι αναμφισβήτητα κρίσιμος για την υγεία μας....

Πολιτική

Ο Χάρης Δούκας τόνισε ότι μετά τις εσωκομματικές εκλογές του ΠΑΣΟΚ θα παντρευτεί τη σύντροφό του, Γεωργία Πολυτάνου. Ο δήμαρχος Αθηναίων μιλώντας στο Star,...

Οικονομία

Το σήμα της εκκίνησης για ένα νέο μεγάλο κύκλο επενδύσεων του Ομίλου στους τομείς των παραχωρήσεων και των ΣΔΙΤ εντός κι εκτός Ελλάδας, έδωσε...