Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

CEO Suzuki: «Πρώτα θα δούμε πως θα πάει το ηλεκτρικό e Vitara και μετά θα αποφασίσουμε για ηλεκτρική γκάμα»

CEO Suzuki: «Πρώτα θα δούμε πως θα πάει το ηλεκτρικό e Vitara και μετά θα αποφασίσουμε για ηλεκτρική γκάμα»


Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Πριν από λίγες ημέρες, η Suzuki εισήλθε στον κόσμο των ηλεκτρικών οχημάτων, παρουσιάζοντας το eVitara. Ωστόσο, η Suzuki παραμένει διστακτική όσον αφορά τις μελλοντικές επενδύσεις σε ηλεκτρικά οχήματα λόγω της διαρκώς μεταβαλλόμενης βιομηχανίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία είχε αρχικά υποσχεθεί να επενδύσει 35 δισεκατομμύρια δολάρια για να λανσάρει πέντε EV μέχρι το 2030, αλλά αυτό μπορεί πλέον να μην συμβεί. Μιλώντας με μέλη των μέσων ενημέρωσης κατά την παρουσίαση του eVitara, ο πρόεδρος της εταιρείας Toshihiro Suzuki αναγνώρισε την επιβράδυνση της ζήτησης EV και τον αυξημένο ανταγωνισμό από τις κινεζικές μάρκες.

«Βρισκόμαστε σε μια πολύ δύσκολη κατάσταση αυτή τη στιγμή, καθώς οι πωλήσεις των EV επιβραδύνονται και από την άλλη πλευρά, προσιτά και φθηνά EV από την Κίνα έρχονται στην αγορά, οπότε είναι πολύ δύσκολη στιγμή για την εισαγωγή περαιτέρω ηλεκτρικών», δήλωσε στο Autocar. «Κοιτάζοντας την τρέχουσα κατάσταση, τα κρατικά κίνητρα για τα EV εξαντλούνται και σε συνδυασμό με τα κινεζικά EV που έχουν πολύ ισχυρή ανταγωνιστικότητα, πρέπει να σκεφτείτε προσεκτικά για το ποιος τύπος ηλεκτρικών θα πρέπει να εισαχθεί στην αγορά και σε ποια χρονική στιγμή».

Η Suzuki ανακοίνωσε τα πέντε μελλοντικά EV στις αρχές του 2023. Ένα από αυτά περιελάβανε μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Jimny και αμιγώς ηλεκτρικές παραλλαγές των S-Cross και Ignis. Ενώ η ιδέα ενός ηλεκτρικού Jimny ακούγεται συναρπαστική, ο πρόεδρος της μάρκας ακύρωσε το σχέδιο, υποδηλώνοντας ότι το πρόσθετο βάρος μιας μπαταρίας «θα κατέστρεφε το καλύτερο μέρος» του μικρού off-roader.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ποιο EV είναι το επόμενο για τη Suzuki; Θα είναι κάτι μικρότερο από το eVitara, αλλά η ημερομηνία που θα κυκλοφορήσει εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το πόσο καλά πουλάει το eVitara και τις μελλοντικές τάσεις της αγοράς.

Ενώ πολλές άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες συνεχίζουν να ασχολούνται μόνο με ηλεκτρικά, η Suzuki δεν έχει το ίδιο πλάνο. Μέρος του λόγου γι’ αυτό είναι ότι το 48% των ετήσιων πωλήσεων αυτοκινήτων της προέρχεται από την Ινδία και τα οχήματα εσωτερικής καύσης θα συνεχίσουν να παίζουν μεγάλο ρόλο σε αυτή την αγορά για πολλά χρόνια ακόμη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

Αθλητικά

Τιμωρία τριών αγώνων ήταν η απόφαση του NBA για τον Τζοέλ Εμπίντ, μετά από την επίθεσή του σε δημοσιογράφο στις 2 Νοεμβρίου. Το περιστατικό...

Συνταγές

Προσθήκη στα αγαπημένα Δοκιμάστε την πιο εύκολη συνταγή για τρούφες, με βασικό υλικό μια από τις πιο δημοφιλείς στο παγκόσμιο σοκολάτες: Την Kinder Bueno!...

Αθλητικά

Το τρίτο του παιχνίδι στην League Phase του Conference League δίνει ο Παναθηναϊκός. Οι «πράσινοι» φιλοξενούνται στη Σουηδία από την Τζουργκάρντεν (22:00 Cosmote Sports...

Κόσμος

Το TikTok, ένα από τα πιο δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης με 1,5 δισεκ. χρήστες παγκοσμίως. Μεγάλο μέρος της επιτυχίας του βασίστηκε  στις «προκλήσεις» (challenge),...