Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Τον Μάρτιο, ο διευθύνων σύμβουλος της Audi Markus Duesmann επιβεβαίωσε τα σχέδια της εταιρίας να αλλάξει τη στρατηγική της για την ονομασία και να διαχωρίσει τα αυτοκίνητα με θερμικό κινητήρα από τα EV. Το νέο λεξικό έχει ήδη τεθεί σε εφαρμογή με το βενζινοκίνητο A4 να γίνεται πλέον A5, αφήνοντας χώρο για ένα μελλοντικό ηλεκτρικό A4 E-Tron. Έτσι και τώρα καταργείται το βενζινοκίνητο A6 ώστε να αφήσει χώρο για το ηλεκτρικό A6 E-Tron, ενώ το ICE A6 θα μετενσαρκωθεί στο A7.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Σήμερα, η Audi ανακοίνωσε επίσημα τα σχέδιά της να παρουσιάσει το νέο A7 στις αρχές του επόμενου έτους. Πρόσθετες λεπτομέρειες δεν έχουν αποκαλυφθεί, αλλά ένα καμουφλαρισμένο πρωτότυπο σεντάν εθεάθη στις αρχές Οκτωβρίου. Πιθανότατα όμως η πολυτελής μάρκα σκοπεύει να προσφέρει και άλλα στυλ αμαξώματος του μοντέλου (coupe-avant). Πριν όμως το A7 παρουσιαστεί, η Audi θα αποκαλύψει (εντός του μήνα) το νέο Q5 Sportback.
Η απόφαση της Audi να απλοποιήσει την ονομασία της γκάμας της
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Η Audi μπέρδεψε πολλούς το 2017, όταν εισήγαγε ένα διψήφιο σύστημα ονοματοδοσίας σε όλη τη γκάμα της. Μία ορολογία που βασίζεται στην ισχύ και όσοι δεν ήταν πλήρως μυημένοι στην εταιρία, δεν μπορούσαν να την αποκωδικοποιήσουν.
Για παράδειγμα, ο αριθμός 30 δήλωνε ότι η ισχύς του μοντέλου κυμαίνονταν από 110 έως 130 ίππους και ο μεγαλύτερος αριθμός 45, από 229 έως 251 ίππους. Πλέον, όλοι αυτοί οι αριθμοί που αναφέρονταν αόριστα στην ισχύ του κινητήριου συνόλου, καταργούνται, με στόχο να γίνει πιο κατανοητή η γκάμα στο κοινό.Θα υπάρχουν βέβαια διαφοροποιήσεις στα ονόματα για να δείχνουν εάν μία έκδοση είναι τετρακίνητη όπως π.χ. το Audi Q6 e-tron Quattro θα δείχνει πως υπάρχει κίνηση και στους 4 τροχούς, ενώ χωρίς την χρήση της λέξης Quattro θα συμβολίζεται η πισωκίνητη έκδοση.
Εκτός όμως από τα ηλεκτρικά μοντέλα, και τα συμβατικά που είχαν νούμερα, όπως π.χ οι ονομασίες 40 TFSI και 45 TFSI στο Q5, καταργούνται. Όλα θα είναι πιο κατανοητά και χωρίς νούμερα να συνοδεύουν τα μοντέλα. Να θυμίσουμε πως η Audi σκοπεύει να εγκαταλείψει το A1 και το crossover Q2 μετά την ολοκλήρωση της πορείας των μοντέλων της τρέχουσας γενιάς. Το TT καταργήθηκε τον Νοέμβριο του 2023 και η παραγωγή του R8 θα τερματιστεί αυτόν τον μήνα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Αντίθετα, σκοπεύει να λανσάρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2026, ενώ σχεδιάζει να τερματίσει την παραγωγή αυτοκινήτων βενζίνης μέχρι το 2033.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!