Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Audi TT: Τέλος εποχής για το διθέσιο ορόσημο του 21ου αιώνα

Audi TT: Τέλος εποχής για το διθέσιο ορόσημο του 21ου αιώνα


Το Ingolstadt είχε από καιρό προαναγγείλει ότι το Audi TT φτάνει στο τέλος της διαδρομής του, και τώρα η στιγμή έφτασε για αυτό το σπορ σύμβολο της αυτοκίνησης να αποχαιρετήσει την παγκόσμια σκηνή.

Πλέον το TT, το συμπαγές σπορ διθέσιο με την πλειάδα εκδόσεων -από το coupe και ανοιχτό roadster αμάξωμα μέχρι τις πιο άγριες TTS και TT-RSέπαψε να διατίθεται ακόμα και στη Γερμανία και σε άλλες αγορές της Βόρειας Ευρώπης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Audi TT -που πήρε το όνομά του από την αγωνιστική παράδοση της προπατορικής NSU στο Tourist Troph (TT) του αγώνα του Isle of Man- ήταν ένας από τους πρωταγωνιστές των δύο προηγούμενων δεκαετιών στην παγκόσμια αυτοκίνηση.

O σχεδιασμός του άρχισε να γεννάται από την Άνοιξη του 1994, κιόλας, στο σχεδιαστικό κέντρο της Volkswagen στην Καλιφόρνια. Το αρχικό του πρωτότυπο έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης το 1995, και η πρώτη του γενιά (8Ν) μπήκε στη γραμμή παραγωγής το 1998 με βασικό κινητήρα τον τετρακύλινδρο 1.8 απόδοσης 180 ή 225 ίππων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η δεύτερη γενιά του, με τον κωδικό 8J, παρουσιάστηκε το 2006. Το αμάξωμά της διέθετε πολλά περισσότερα τμήματα απο αλουμίνιο, που μείωναν το βάρος, ενώ σημαντικά αναβαθμισμένο ήταν το σύστημα διεύθυνσης, η ανάρτηση και ο ηλεκτρονικός έλεγχος της πρόσφυσης. Στη γενιά αυτή το ΤΤ διατίθονταν για πρώτη φορά με diesel κινητήρα, καθώς και στις εκδόσεις S και RS.

Το 2015 το ΤΤ πέρασε στην τρίτη του γενιά, την 8S, με περαιτέρω βελτιώσεις της οδικής συμπεριφοράς του και πιο εκλεπτυσμένο σχεδιασμό από ποτέ, καθώς και -για πρώτη φορά- με ψηφιακό πίνακα οργάνων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Και οι τρεις πρώτες γενιές του αυτοκινήτου βασιζόταν στις πλατφόρμες Group A της Volkswagen, που είχε και το Audi A3, με εγκάρσια τοποθετημένο κινητήρα στο ρύγχος, κίνηση στους εμπρός ή και στους τέσσερις τροχούς και πλήρως ανεξάρτητη ανάρτηση.

Η τρίτη γενιά του ΤΤ έμελλε να είναι και η τελευταία του, καθώς το Μάιο του 2019 η Audi ανακοίνωσε ότι το θρυλικό της σπορ διθέσιο coupe και roadster θα έφτανε στο τέλος της διαδρομής του με την ολοκλήρωση του κύκλου της γενιάς αυτής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έκτοτε ακολούθησε μια σειρά από επετειακές εκδόσεις, καθώς σταδιακά οι άλλοτε νεαρότεροι οδηγοί ενός ΤΤ (όπως και μιας Mercedes SLK ή μιας BMW Z4) σήμερα προτιμούν ένα Q3 Sportback ή ένα SQ2.

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

ΕΛΛΑΔΑ

Zάχαρη λευκή κρυσταλλική και ζάχαρη καστανή από ζαχαροκάλαμο με ξένα σώματα, ανακαλεί από την αγορά ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων. Συγκεκριμένα, ο ΕΦΕΤ και...

ΚΟΣΜΟΣ

Ο προϋπολογισμός του 2025, που κατατέθηκε στη Βουλή, προβλέπει ανάπτυξη 2,3%, πρωτογενές πλεόνασμα 2,4% του ΑΕΠ και δημόσιο χρέος στο 147,5% της ΑΕΠ. Παράλληλα,...

ΚΟΣΜΟΣ

Τις τελευταίες ώρες ο Ρώσος πρόεδρος συνομιλεί με έναν ξένο ηγέτη, το όνομα του οποίου δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό. Υπάρχει η υπόθεση πως...

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Την 31η Οκτωβρίου οι ΗΠΑ (κι αρκετές άλλες χώρες) γιορτάζουν το Halloween. Μια γιορτή η οποία είναι συνδεδεμένη με τον τρόμο. Παιδιά και ενήλικες...