Η Audi έκανε γνωστό ότι πριν από λίγες ημέρες πέρασε τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της στο Bollinger Hofe του Heilbronn το τελευταίο R8, πέντε μήνες μετά και από το τελευταίο ΤΤ.
Αυτό είναι το οριστικό κλείσιμο της αυλαίας και για τα δύο αυτά σπορ αυτοκίνητα της γερμανικής εταιρείας, καθώς κανένα εκ των δύο δεν θα αποκτήσει διάδοχο. Έτσι, το R8 Coupe σε κίτρινο χρώμα Vegas Yellow με το πακέτο ανθρακονημάτων Performance Quattro Edition θα φέρει εφεξής τον πολύτιμο τίτλο του τελευταίου R8 που κατασκευάστηκε ποτέ.
Μετά την ανακοίνωση της Audi ότι θα έβαζε οριστικό τέλος στο R8, η ζήτηση για το supercar της αυξήθηκε κατά 49% – με 1.591 παραγγελίες μέσα στο 2023. Έτσι, ενώ η εταιρεία είχε αρχικά προγραμματίσει να βάλει τέλος στην κατασκευή του με το κλείσιμο του περασμένου έτους, εντέλει χρειάστηκε να την παρατείνει μέχρι το φετινό Μάρτιο.
Παρά τη σπασμωδική αυτή αύξηση της ζήτησης, όμως, το R8 ήταν -όπως είναι φυσικό, λόγω της τιμής του- το λιγότερο εμπορικό αυτοκίνητο της Audi. Με εξαίρεση το 2008, που έφτασε τις 5.016 πωλήσεις, από το 2007 μέχρι το 2018 μετά βίας ξεπερνούσε τις 3 χιλιάδες παραγγελίες το χρόνο. Και από το 2019 είχε κάτω από 2.000 πωλήσεις ανά έτος.
Το τέλος του R8 σηματοδοτεί και τον αποχαιρετισμό στον ατμοσφαιρικό V10 κινητήρα των 5.2 λίτρων του ομίλου Volkswagen. Η Lamborghini Huracan εξακολουθεί να παράγεται, βεβαίως, με αυτόν, αλλά οι παραγγελίες για αυτήν έχουν κλείσει διότι έχουν ήδη πουληθεί όλα τα αντίτυπά της μέχρι το τέλος και την δικής της παραγωγής, αργότερα φέτος.
Η διαφορά της Huracan από το R8 είναι ότι θα τη διαδεχθεί ένα νέο μοντέλο, με κινητήρα V8 Turbo και υβριδική υποβοήθηση, χάρη στην εξαιρετική κερδοφορία της Lambo που την επιτρέπει να αναλάβει μόνη της το κόστος εξέλιξης χωρίς να χρειαστεί να το μοιραστεί με την Audi. Η δε εταιρεία του Ingolstadt ίσως αναβιώσει μελλοντικά το R8, με ένα αμιγώς ηλεκτρικό supercar.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!