Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Φαίνεται πως η ηλεκτροκίνηση, δεν είναι στόχος για όλους. Χθες είδαμε τη νέα συμμαχία των Toyota – Subaru – Mazda για την ανάπτυξη νέων, αποδοτικότερων κινητήρων βενζίνης.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Σήμερα έχουμε τις δηλώσεις της Aston Martin η οποία όχι μόνο δεν κοιτάει προς downsizing και ηλεκτροκίνηση μεριά, αλλά αντιθέτως είναι έτοιμη για το νέο V12 αριστούργημα της.
Πιο συγκεκριμένα, η εταιρία ανακοίνωσε το νέο V12 twin-turbo κινητήρα της, με την κολοσσιαία δύναμη των 850 ίππων και 1.000 Nm ροπής.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Μιλώντας στο Car Throttle, ο επικεφαλής της στρατηγικής προϊόντων της εταιρείας Alex Long λέει ότι εσωτερικές μελέτες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι θέλουν απλά μεγάλους κινητήρες. Είναι τόσο απλό. Ο Long αναφέρει μια «αληθινή συναισθηματική σύνδεση» μεταξύ των οδηγών και ενός V12 ή ενός V8, που ένας μικρότερος κινητήρας (π.χ. V6) δεν μπορεί να προσφέρει, ή τουλάχιστον «δεν μπορεί ακόμα».
Ο Long πιστεύει ότι οι εξακύλινδροι κινητήρες είναι πιο mainstream από έναν V8, πόσο μάλλον από έναν V12, υποστηρίζοντας ότι τα μικρότερα κινητήρια σύνολα «δεν ανήκουν σε μεγάλο βαθμό στην premium κατηγορία».
Φυσικά, οι Ferrari, Maserati και McLaren θα διαφωνούσαν με τα V6 supercars τους. Μάλιστα και η ίδια η Aston Martin είχε σχεδιάσει εξακύλινδρα μοντέλα πριν από όχι πολλά χρόνια. Η DBX απέκτησε έναν εν σειρά 6κύλινδρο πριν από μερικά χρόνια στην Κίνα με έναν κινητήρα 3,0 λίτρων που προήλθε από τη Mercedes. Ωστόσο, η Aston Martin διέκοψε τον μικρότερο κινητήρα με το πρόσφατο facelift του SUV.
Η Aston Martin σχεδίαζε αρχικά να γίνει πλήρως ηλεκτρική μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Ωστόσο, η μάρκα έχει αλλάξει πορεία και θα συνεχίσει να κατασκευάζει αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης για πολύ περισσότερο καιρό. Το αφεντικό της εταιρείας Lawrence Stroll δήλωσε στο Autocar νωρίτερα φέτος ότι οι πελάτες θέλουν «ήχους και μυρωδιές» που προέρχονται από θερμικούς κινητήρες.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!