Το κινεζικό Hyper GT της εταιρείας Aion είναι ένα μεγάλο εντυπωσιακό GT μήκους 4,88 μέτρων, με πλατφόρμα 800V, κορυφαίες τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης και τιμή που ξεκινά κάτω από τις 28 χιλιάδες ευρώ.
Το Aion Hyper GT βασίζεται στην ηλεκτρική πλατφόρμα AEP 3.0 της Guangzhou Automobile Group (GAC) και μέσα σε όλα τα εντυπωσιακά του στοιχεία συμπεριλαμβάνεται και η εκπληκτική αεροδυναμική: με συντελεστή οπισθέλκουσας Cd 0,19 άνταγωνίζεται αυτοκίνητα όπως η Mercedes-Benz EQS (Cd 0.20), το Tesla Model S (Cd 0.208) και το ομοεθνές Lucid Air (Cd 0.21).
Άλλο ένα εντυπωσιακό στοιχείο της αεροδυναμικής του είναι η ηλεκτροκίνητη πίσω πτέρυγα τριών σταδίων, καθώς και του σχεδιασμού του το άνοιγμα των θυρών σε γωνία 43° – που απελευθερώνει πλάτος 57,3 εκατοστών.
Το σύστημα ηλεκτροκίνησής του περιλαμβάνει ηλεκτροκινητήρα 340 ίππων που μεταδίδει τη ροπή των 434 Nm στους πίσω τροχούς, επιτυγχάνοντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 4,9 δευτερόλεπτα παρά το μέγεθος και το βάρος του Hyper GT. Θα ακολουθήσει, σε δεύτερο χρόνο, και έκδοση με δύο κινητήρες και τετρακίνηση.
Η αυτονομία του κινεζικού sport-sedan κυμαίνεται από τα 560 μέχρι τα 710 χιλιόμετρα, στον κινεζικό κύκλο μετρήσεων CLTC. Η αρχιτεκτονική των 800V, στο μεταξύ, εξασφαλίζει φόρτιση 450 χιλιομέτρων σε μόλις 15 λεπτά (σε ιδανικές συνθήκες φόρτισης) και αμφίδρομη φόρτιση V2G που παρέχει αντίστροφα ρεύμα στο ηλεκτρικό δίκτυο.
Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, το Hyper GT διαθέτει και προηγμένα συστήματα ημι-αυτόνομης οδήγησης με κάμερες υψηλής ευκρίνειας, πληθώρα από ραντάρ ραδιοκυμάτων, υπερήχων και υπέρυθρων ακτικών, καθώς και τρεις αισθητήρες Lidar. Όλα αυτά ελέγχονται από το λογισμικό L2++ level Adigo Pilot 4.0 που αποδίδει σε όλους τους δρόμους και όλες τις καιρικές συνθήκες.
Με όλα αυτά τα δεδομένα, η τιμή των 219.900 γιουάν (27.990 ευρώ) από την οποία το Hyper GT ξεκινά στην Κίνα είναι εντυπωσιακή. Οι πιο ακριβές του εκδόσεις φτάνουν τα 330.999 γιουάν, ήτοι 42.060 ευρώ.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!