Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Η Abarth «τουμπανιάζει» τα βενζινοκίνητα μοντέλα της Fiat εδώ και δεκαετίες, αλλά αυτή η εποχή φτάνει δυστυχώς στο τέλος της. Η ιταλική μάρκα ξεκαθαρίζει ότι έχει τελειώσει με το λανσάρισμα νέων αυτοκινήτων που έχουν κινητήρα εσωτερικής καύσης. Γιατί όμως;
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Μιλώντας στο περιοδικό Autocar, ο επικεφαλής της Fiat και της Abarth Europe, Gaetano Thorel, εξήγησε το σκεπτικό πίσω από ένα τόσο δραστικό μέτρο. Σημείωσε ότι στην πατρίδα του, την Ιταλία (και στο μεγαλύτερο μέρος της Ευρώπης), ένα hothatch που παράγει 180 g/km CO₂ επιβαρύνει τον ιδιοκτήτη του με ετήσια τέλη κυκλοφορίας ύψους 1.000 έως 2.000 ευρώ. Αντίθετα, ένα πλήρως ηλεκτρικό αντίστοιχο αυτοκίνητο όχι μόνο αποφεύγει αυτό το φόρο, αλλά παρέχει και συγκρίσιμες επιδόσεις χωρίς συμβιβασμούς.
Το συμπέρασμα της Abarth είναι πως είναι καλύτερο να προσφέρει από εδώ και στο εξής, αποκλειστικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Κατά συνέπεια, στο μέλλον θα λανσαριστούν μόνο πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα επιδόσεων. Παρόλο που το τελευταίας γενιάς αυτοκίνητο πόλης 500 θα αποκτήσει υβριδική μορφή (Ibrida) το 2026, δεν θα λάβει Abarth έκδοση μιας και η εταιρία δεν ασχολείται με υβριδικά σύνολα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Παράλληλα, ένα αποκλειστικό, νέο, μοντέλο δεν είναι επίσης στην ατζέντα, καθώς ο Thorel εξηγεί ότι η Abarth πάντα ασχολούνταν με την αναβάθμιση των υφιστάμενων αυτοκινήτων και όχι με τη δημιουργία νέων.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares, δήλωσε πρόσφατα ότι οι προβληματικές μάρκες του ομίλου αυτοκινητοβιομηχανιών έχουν μόνο λίγα χρόνια για να σωθούν. Αν και δεν αναφέρθηκε συγκεκριμένα στην Abarth ή σε άλλες εταιρείες, ανέφερε ότι θα ληφθούν σημαντικές αποφάσεις μέσα στα επόμενα 2-3 χρόνια. Ο χρόνος και κυρίως οι πωλήσεις θα δείξουν.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!