Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Η αρχική έκθεση της ΕΕ ζητούσε δασμό 20,8% για τα εισαγόμενα Tesla που κατασκευάζονται στην Κίνα, αλλά ο συντελεστής αυτός έχει πλέον μειωθεί σε μόλις 9% κατόπιν έφεσης. Η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία είχε ζητήσει επανυπολογισμό μετά τη δημοσίευση της έκθεσης του Ιουλίου, και αφού διαπιστώθηκε ότι η Tesla έλαβε λιγότερη κρατική ενίσχυση από ορισμένες άλλες εταιρείες που κατασκευάζουν αυτοκίνητα στην Κίνα, η ΕΕ συμφώνησε να μειώσει τον δασμό της Tesla.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Η Tesla δεν ήταν η μόνη αυτοκινητοβιομηχανία που επωφελήθηκε από την αναθεωρημένη δασμολογική απόφαση της ΕΕ. Το νέο ηλεκτρικό Mini της BMW αρχικά συνδέθηκε με έναν βάναυσο δασμό 37,6 τοις εκατό, τον μέγιστο διαθέσιμο και εφαρμοζόμενο μόνο σε αυτοκινητοβιομηχανίες που η ΕΕ δήλωσε ότι αρνήθηκαν να συνεργαστούν με τους ερευνητές. Όμως, μετά από επανεξέταση, το Mini θα αντιμετωπίσει τώρα μια πολύ μικρότερη εισφορά 21,3%.
Το Tavascan της Cupra έχει επίσης μειώσει τους δασμούς του από 37,6 τοις εκατό σε 21,3 τοις εκατό, αν και το Auto News αναφέρει ότι η Seat θέλει να επιτύχει περαιτέρω μειώσεις. Και ακόμη και οι κινεζικές μάρκες σημείωσαν μικρές νίκες. Ο δασμολογικός συντελεστής της BYD μειώθηκε από 17,4 τοις εκατό σε 17 τοις εκατό, της Geely πέφτει από 19,9 σε 19,3 τοις εκατό και ο συντελεστής της SAIC βελτιώνεται από 37,6 τοις εκατό σε 36,6 τοις εκατό.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!