Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Ναι τα ηλεκτρικά πιάνουν πιο σπάνια και πιο δύσκολα φωτιά από τα βενζινοκίνητα, όμως όταν πιάσουν… δε σβήνουν. Ένα νέο περιστατικό έρχεται να αποδείξει πως πρέπει να βρεθεί κάποια λύση στις επίμονες πυρκαγιές των ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς ολόκληρος αυτοκινητόδρομος στην Καλιφόρνια, παρέμεινε κλειστός για πάνω από 5 ώρες.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Τοπικές ειδήσεις αναφέρουν ότι ένα ηλεκτρικό φορτηγό που πιστεύεται ότι είναι ένα Tesla Semi έπιασε κάπως φωτιά γύρω στις 3:16 π.μ. κοντά στην περιοχή Emigrant Gap της κομητείας Πλάσερ, με την κυκλοφορία να διακόπτεται πλήρως.
Τα συνεργεία κατάσβεσης ανέφεραν «Είναι επικίνδυνο για τον κόσμο να αναπνέει τον αέρα σε κοντινή απόσταση μιας και η φλόγα απελευθερώνει βλαβερά σωματίδια που μπορούν να προκαλέσουν προβλήματα υγείας».
Παράλληλα για αρκετές ώρες οι πυροσβεστικές δυνάμεις έριχναν νερό στο ηλεκτρικό φορτηγό, με τη φωτιά να συνεχίζει ακάθεκτη, έως ότου τελικά έσβησε μετά από…4μιση ώρες, αφού δεν είχε άλλο να κάψει.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Όπως είπαμε και προηγουμένως, οι πυρκαγιές σε ηλεκτρικά οχήματα είναι στατιστικά πιο σπάνιες από τις πυρκαγιές που αφορούν οχήματα εσωτερικής καύσης, ακόμη και αν τα πρώτα κυκλοφορούν λιγότερα από τα δεύτερα. Αλλά όταν συμβαίνουν, οι πυρκαγιές μπαταριών ιόντων λιθίου είναι ιδιαίτερα επίμονες πυρκαγιές που μπορεί να χρειαστούν σημαντικό χρόνο και προσπάθεια για να σβήσουν με ασφάλεια.
Το Tesla Semi είναι γνωστό ότι διαθέτει μια ιδιαίτερα μεγάλη μπαταρία για φορτηγά μεγάλων αποστάσεων. Η μεγάλη έκδοση του Semi εκτιμάται ότι διαθέτει μπαταρία 900kWh ενώ για σύγκριση να πούμε πως ένα να κανονικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο ή crossover έχει συνήθως μια μπαταρία περίπου 75-85 kWh, ενώ τα ηλεκτρικά φορτηγά pickup έχουν μπαταρίες που κυμαίνονται από 123 kWh έως 205 kWh. Έτσι, μια μπαταρία 900 kWh είναι πραγματικά τεράστια.
Ο λόγος της πυρκαγιάς παραμένει ασαφής.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!