Τα συστήματα ασφάλειας στις μοτοσικλέτες έχουν εξελιχθεί σε τεράστιο βαθμό. Εκτός από τη δομή της μοτοσικλέτας που είναι από την κατασκευή της πιο ασφαλή (αναρτήσεις, φρένα) και τα πολύ βελτιωμένα ελαστικά, έχουν μπει στη ζωή μας τα ηλεκτρονικά συστήματα που στη συντριπτική τους πλειοψηφία προέρχονται από το αυτοκίνητο.
Σε πρόσφατα έγγραφα που διέρρευσαν από την CFMoto εμφανίζεται ένα νέο σύστημα ζωνών ασφαλείας στη θέση του οδηγού. Το σύστημα αποτελείται από ιμάντες που δένουν με τρεις διαφορετικούς τρόπους το κάτω μέρος του σώματος στη μοτοσικλέτα προκειμένου να τον κρατήσουν στη θέση του σε περίπτωση ακραίου φρεναρίσματος.
Μάλιστα στα έγγραφα εμφανίζονται τρεις τρόποι δεσίματος του αναβάτη. Η χρήση του συστήματος γίνεται πάνω σε μια τουριστική μοτοσικλέτα με ραντάρ. Χωρίς να έχει διευκρινιστεί, οι ζώνες ασφαλείας έχουν να κάνουν με την ασφάλεια του αναβάτη σε περίπτωση που το ραντάρ ενεργοποιήσει το αυτόματο σύστημα πέδησης. Μόλις ενεργοποιηθεί, οι ζώνες κρατάνε τον αναβάτη στη θέση του και δεν του επιτρέπουν να κινηθεί προς τα εμπρός στο απότομο και απροειδοποίητο φρενάρισμα. Ίσως το σύστημα να συνεργάζεται και με αερόσακους (αλήθεια).
Οι ζώνες ασφαλείας σε μοτοσικλέτες πάντως είναι μια κακή ιδέα. Ακόμα και σε αυτήν την περίπτωση που συγκρατούν τον αναβάτη να μην φύγει προς τα εμπρός σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος μάλλον χειρότερα θα κάνουν τα πράγματα καθώς αφαιρούν από τον αναβάτη τη δυνατότητα κίνησης του σώματός του. Για τα υπόλοιπα ούτε λόγος. Θα μπορείς να κινήσεις το σώμα σου για να στρίψεις ή σε περίπτωση πτώσης θα συρθείς με μια μοτοσικλέτα πάνω σου;
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!