Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η νέα Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+ στο Goodwood Festival of Speed

Η νέα Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+ στο Goodwood Festival of Speed


Η Mercedes-AMG παρουσίασε την νέα GT 63 PRO 4MATIC+, στο Goodwood Festival of Speed 2024.

Το νεότερο μοντέλο της Γερμανικής εταιρείας επικεντρώνεται στην βελτίωση της αίσθησης στην πίστα, με την Mercedes-AMG να δηλώνει πως έχει βελτιώσει την απόκριση και την δυναμική της νεότερης έκδοσης της GT.

Προκειμένου να γίνει ακόμα πιο ισχυρός, ο 4λιτρος V8 biturbo κινητήρας της βασικής AMG GT 63 τροποποιήθηκε ελαφρώς, αυξάνοντας την ισχύ κατά 20 ίππους και την ροπή κατά 50 Nm. Ως αποτέλεσμα, οι 612 συνολικά ίπποι και τα 850 Nm ροπής επιταχύνουν το σπορ κουπέ από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 317 χλμ./ώρα.

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

 

 

Pre Media: Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die Rennstrecke Pre Media: The new Mercedes AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrack

Για να αντέξει στις μεγαλύτερες θερμοκρασίες που αναπτύσσονται κάτω από το καπό, η Mercedes-AMG αναβάθμισε το σύστημα ψύξης. Tο έργο αυτό ανέλαβαν δύο νέα ψυγεία κοντά στους τροχούς για τον κινητήρα. Παράλληλα, προστέθηκε ενεργή ψύξη στο πίσω διαφορικό, η οποία δροσίζει και τα φρένα υψηλών επιδόσεων για βελτιωμένη απόδοση. Όντας κατασκευασμένοι από τιτάνιο και κεραμικά υλικά, οι μεγαλύτεροι δίσκοι επιτυγχάνουν καλύτερες επιδόσεις στο φρενάρισμα, μειώνοντας παράλληλα το μη αναρτώμενο βάρος του οχήματος, για καλύτερη οδηγική αίσθηση.

Οι σημαντικότερες αλλαγές όμως έχουν γίνει στο αμάξωμα. Η μπροστινή ποδιά έχει πιο πολύπλοκη δομή, η οποία οδηγεί τον αέρα στους πλαϊνούς αεραγωγούς. Το ενεργό αεροδυναμικό προφίλ στο κάτω μέρος του αμαξώματος σε συνδυασμό με τον επανασχεδιασμένο διαχύτη και την σταθερή αεροτομή στο πίσω μέρος, αυξάνουν την αεροδυναμική πίεση στην μπροστινή ανάρτηση κατά 30 κιλά και στην πίσω ανάρτηση κατά 15 κιλά.

Πρακτικά αυτό μεταφράζεται σε βελτιωμένο κράτημα, ειδικά στις στροφές υψηλής ταχύτητας καθώς το αυτοκίνητο θα είναι πιο σταθερό. Ως αποτέλεσμα, η οδήγησή του γίνεται πιο εύκολη και πιο προβλέψιμη, που σημαίνει ότι ο μέσος οδηγός μπορεί να οδηγεί αρκετά πιο γρήγορα στην πίστα, χωρίς να φοβάται πως θα χάσει τον έλεγχο.

Η Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+ θα έρθει στις ευρωπαϊκές αντιπροσωπείες μέσα στο 2025.

Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!



Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

ΚΟΣΜΟΣ

Πριν από μια δεκαετία, φαινόταν ότι η παγκόσμια πυρηνική βιομηχανία βρισκόταν σε μη αναστρέψιμη πτώση. Οι ανησυχίες για την ασφάλεια, το κόστος και το...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης Οι αυτοκινητοβιομηχανίες είχαν λίγους σχεδιαστικούς περιορισμούς στα πρώτα χρόνια της Formula 1, πολύ πριν οι αυστηροί κανονισμοί οριστικοποιηθούν. Η Mercedes-Benz εκμεταλλεύτηκε...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Τη «θεμελιώδη προτεραιότητα της ενίσχυσης της κοινής μας άμυνας» επεσήμανε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης στις δηλώσεις του με τον Γενικό Γραμματέα του ΝΑΤΟ, Μαρκ...

ΕΛΛΑΔΑ

Τις συστάσεις τους για τη μετάβαση της Ελλάδας στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης, με στρατηγική που θα προσδώσει στη χώρα συγκριτικά πλεονεκτήματα και θα...