Δεν πέρασε πολύς καιρός από τότε που η Xiaomi ανακοίνωσε την παραγωγή του αμιγώς ηλεκτρικού sedan ονόματι SU7 με στόχο να ανταγωνιστεί το Tesla Model 3 και πλέον η κινεζική εταιρεία αποκάλυψε ένα ακόμα νέο μοντέλο.
Το Xiaomi SU7 Ultra είναι η νεότερη άφιξη στην κατηγορία των sedan υψηλών επιδόσεων, στα οποία κυριαρχούν μοντέλα όπως η Porsche Taycan Turbo S και το Tesla Model S Plaid.
Στην παρούσα φάση το SU7 Ultra είναι σε πρωτότυπο στάδιο, με την Xiaomi να υποστηρίζει πως μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 1,97 δευτερόλεπτα και συνεχίζει να επιταχύνει μέχρι την τελική ταχύτητα των 350 χλμ./ώρα. Η ιπποδύναμη ορίζεται στους 1.547 ίππους, σχεδόν 70 ίπποι παραπάνω σε σχέση με την πανίσχυρη Bugatti Chiron.
Προκειμένου να παράξει όλη αυτή την ιπποδύναμη η Xiaomi εγκατέστησε τρεις ηλεκτροκινητήρες, δύο μεγαλύτερους και έναν μικρότερο. Για κάποιο περίεργο λόγο η εταιρεία επέλεξε να ονομάσει «V8» τους δύο μεγαλύτερους κινητήρες και «V6» τον μικρότερο, παρότι είναι ηλεκτροκινητήρες και δεν έχουν καμία σχέση με κάποιον άλλο βενζινοκινητήρα.
Η μπαταρία που θα τροφοδοτεί τους τρεις κινητήρες θα είναι κατά πάσα πιθανότητα η ίδια μονάδα 101kWh με αυτή του SU7 Max.
Το SU7 Ultra αποκτά επίσης ένα αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης με εξαπίστονες δαγκάνες AP Racing και τεράστιους αεριζόμενους δίσκους. Η Xiaomi λέει ότι σε συνδυασμό με το σύστημα ανάκτησης ενέργειας το Ultra μπορεί να παράξει έως και 2,36 G στο φρενάρισμα.
Η αεροδυναμική του οχήματος έχει δεχθεί και αυτή τροποποιήσεις, με σκοπό να βελτιωθεί η άντωση. Στα 350 χλμ./ώρα, το Ultra θα παράγει 2.145 κιλά αρνητικής άντωσης, από μια σταθερή πίσω αεροτομή σε συνδυασμό με έναν τεράστιο πίσω διαχύτη, ανοιχτούς θόλους τροχών και ένα μπροστινό αεροδυναμικό βοήθημα που διοχετεύει αέρα μέσα από το καπό.
Επίσημα το Xiaomi SU7 Ultra θα εμφανιστεί στο Nurburgring τον Οκτώβριο, ωστόσο χωρίς να γνωρίζουμε εάν τελικά θα μπει στην παραγωγή.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!