Όπως και οι περισσότερες μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, έτσι και η Ford επιχείρησε τα τελευταία χρόνια σε μια επιθετική πολιτική σταδιακού εξηλεκτρισμού της γκάμα της.
Όμως, η χαμηλή -σε σχέση με τις προσδοκίες- ζήτηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων, υποχρεώνει πολλές από αυτές τις εταιρείες και την Ford, να αναδιπλωθούν και να αναπροσαρμόσουν τα πλάνα τους, διατηρώντας στο επίκεντρο τις εκδόσεις των μοντέλων με τους θερμικούς κινητήρες.
Η πιο πρόσφατη επιβεβαίωση έρχεται από τον COO του τμήματος ηλεκτροκίνησης Model E της Ford, Marin Gjaja, που είπε ότι η εταιρεία ήταν υπερβολικά φιλόδοξη με τα σχέδιά της για ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη. «Νομίζω ότι οι πελάτες ψήφισαν και μας είπαν ότι ήταν πολύ φιλόδοξο όλο αυτό», σημείωσε ο Gjaja. «Δεν βλέπουμε ότι το να είμαστε πλήρως ηλεκτρικοί μέχρι το 2030 (στην Ευρώπη) είναι μια καλή επιλογή για την εταιρεία μας ή ειδικά, για τους πελάτες μας».
Η Ford ανακοίνωσε το 2021 ότι είχε σχέδια να κάνει ολόκληρο τον ευρωπαϊκό στόλο της ηλεκτρικό έως το 2030, αλλά αυτή είναι η δεύτερη επίσημη αναφορά που εμφανίστηκε πρόσφατα και υποδηλώνει ότι θα επιβραδύνει αυτά τα σχέδια.
Επί του παρόντος, η Ford πουλά μόνο τρία EV στην Ευρώπη: το Explorer EV, τη Mustang Mach-E. Ενώ το νέο Capri είναι η νέα μεγάλη άφιξη της αγοράς.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!