H Nissan δεν αποκλείεται να δημιουργήσει ένα νέο, σπορ κουπέ το οποίο θα «γεφυρώσει» το κενό στην γκάμα ανάμεσα στο Z και το GT-R.
Μιλώντας στο αγγλικό Top Gear, o Αντιπρόεδρος της ιαπωνικής εταιρείας, Ivan Espinosa δήλωσε πως υπάρχει μια πιθανότητα να επανέλθει το Silvia στην παραγωγή. Ο Espinosa δήλωσε πως θα έχει «καλή ισχύ στην σωστή τιμή που οι πελάτες θα θεωρούν ελκυστική».
Το πρόβλημα όμως με τα σπορ αυτοκίνητα, είναι πως απευθύνονται σε ένα πολύ συγκεκριμένο κοινό, που σημαίνει ότι δεν είναι οικονομικά βιώσιμα για την εταιρεία. Ο Espinosa πρόσθεσε πως προκειμένου να κατασκευαστεί ένα νέο σπορ αυτοκίνητο και να μπορεί να αποφέρει κέρδος για την εταιρεία χρειάζονται παγκόσμιες κλίμακες κατασκευής με σκοπό να καλύψουν την επένδυση.
Δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό στην σκηνή της αυτοκίνησης. Από τα πιο διάσημα και πρόσφατα παραδείγματα αυτής της πρακτικής είναι αυτό της Toyota, η οποία συνεργάστηκε με την Subaru για το GR86 και με την BMW για το νέο Supra.
Ωστόσο, η Nissan δεν φαίνεται να βιάζεται ιδιαίτερα να προβεί σε δηλώσεις. Το γεγονός ότι το 370Z αντικαταστάθηκε μετά από 13 χρόνια από το νέο Z, και με το GT-R να βρίσκεται 17 ολόκληρα χρόνια στην παραγωγή, είναι λογικό η εταιρεία να διστάζει να δημιουργήσει ένα τρίτο σπορ αυτοκίνητο. Ακόμα και ο ίδιος ο Espinosa δήλωσε πως η αναγέννηση του Silvia είναι μια «παρατραβηγμένη» ιδέα, ωστόσο θα προσπαθήσει να βρει την μέθοδο να την πραγματοποιήσει.
Αν επιστρέψει το Silvia, κατά πάσα πιθανότητα δεν θα είναι βενζινοκίνητο. Σε ανακοίνωσή της στις αρχές του Ιουνίου η Nissan ανέφερε πως διέκοψε πλήρως την εξέλιξη των παραδοσιακών κινητήρων βενζίνης. Μάλιστα, ο ανώτερος αντιπρόεδρος της Nissan, Francois Bailly, σε ερώτηση που αφορούσε το μέλλον της εταιρείας απάντησε: «Το μέλλον μας είναι ηλεκτρικό. Δεν θα επενδύσουμε σε νέα συστήματα κίνησης βασισμένα σε κινητήρες εσωτερικής καύσης, αυτό είναι σίγουρο».
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!