Η Xiaomi, η κινεζική κατασκευάστρια smartphone που έκανε πρόσφατα ένα άνοιγμα στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με το SU7, παρουσίασε τώρα μια υπερ-σπορ έκδοση του 4-θυρου ηλεκτρικού της, του SU7 Ultra, το οποίο στοχεύει να είναι το ταχύτερο 4θυρο αυτοκίνητο στον κόσμο.
Το Xiaomi SU7 έχει κάνει πάταγο ως ένα προσιτό ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο σε παρόμοια μορφή με την Porsche Taycan.
Μέχρι στιγμής είναι διαθέσιμο μόνο στην Κίνα, αλλά διατίθεται στην ελκυστική βασική τιμή των 215.900 RMB, ή λίγο λιγότερο από 30 χιλιάδες δολάρια ΗΠΑ, για το βασικό μοντέλο των 299 ίππων. Διατίθεται ένα αναβαθμισμένο μοντέλο “Max” με βασική τιμή περίπου 41.000 $ USD, με 673 hp και βελτιωμένη απόδοση.
Το αυτοκίνητο εξαντλήθηκε σχεδόν αμέσως μετά την αποκάλυψή του, δημιουργώντας μια λίστα αναμονής επτά μηνών στο πίσω μέρος περίπου 50.000 παραγγελιών σχεδόν σε μια νύχτα.
Το αυτοκίνητο έχει επίσης συγκεντρώσει θετικές κριτικές, αν και η ποιότητα και η ανθεκτικότητα έχουν αμφισβητηθεί κάπως.
Τώρα, όμως, η Xiaomi ανεβάζει ακόμη περισσότερο τον πήχη και έδειξε μια νέα «Ultra» πρωτότυπη έκδοση του SU7, με ακραίες επιδόσεις supercar που ξεπερνούν κατά πολύ αυτό που μπορεί να κάνει το SU7 Max.
Το νέο SU7 Ultra έχει υπερδιπλάσια ιπποδύναμη από την έκδοση Max, με 1548 ίππους. Η ισχύς προέρχεται από τρεις κινητήρες – δύο από τους νέους κινητήρες V8 της Xiaomi και ένας V6.
Με τόση ισχύ, θα μπορείτε να επιταχύνετε από 0-100 χλμ. (0-62 mph) σε 1,97 δευτερόλεπτα ή 0-200 (124) σε 5,96 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα είναι 350 χλμ/ώρα ή 217 μίλια/ώρα.
Η Xiaomi λέει ότι οι κινητήρες μπορούν να παρέχουν έως και 0,6G αναγεννητικής δύναμης πέδησης ή έως και 2,36G με τα φυσικά φρένα, φρενάροντας από 100χλμ./ώρα/62mph έως μηδέν σε μόλις 25 μέτρα.
Με βάρος 1900 κιλά δεν είναι ιδιαίτερα λεπτό. Αλλά εξακολουθεί να είναι ελαφρύ σε σύγκριση με πολλά από τα supercar αυτοκίνητα που κυκλοφορούν σήμερα. Όλα τα πάνελ του αμαξώματος είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα για μείωση βάρους – κάτι που πιθανώς θα προσθέσει αρκετά έξοδα στο αυτοκίνητο.
Είναι και πιο φαρδύ και μακρύτερο από το SU7 Max, με τροποποιημένα πάνελ αμαξώματος για αεροδυναμική και ψυκτική απόδοση και ένα μεγάλο φτερό στο πίσω μέρος ικανό να παράγει 2145kg/4728lbs κάθετης δύναμης.
Δεν γνωρίζουμε πόσο μεγάλη είναι η μπαταρία, αλλά η έκδοση Max έχει μπαταρία CATL Qilin 101 kWh. Το Ultra χρησιμοποιεί το νέο Qilin II της CATL, το οποίο υποτίθεται ότι μπορεί να φορτίζει με ρυθμό C 5,2 – που σημαίνει ότι μπορεί να φορτιστεί πλήρως σε 12 λεπτά όταν είναι τελείως άδειο, αρκεί να είναι συνδεδεμένο σε φορτιστή 897 V αρκετά υψηλής ισχύος.
Και η μπαταρία υποτίθεται ότι μπορεί να αποδίδει έως και «πάνω από 800kw/1072hp» ακόμη και σε 20% SOC, κάτι που θα επιτρέψει στο αυτοκίνητο να κάνει κάποιες μεγάλες μέρες διαδρομής – υποθέτοντας ότι η Xiaomi μπορεί να κρατήσει χαμηλά τις θερμοκρασίες.
Η Xiaomi θέλει το SU7 Ultra να είναι το ταχύτερο 4-θυρο που έχει κατασκευαστεί ποτέ. Σχεδιάζει να πάει το μονοθέσιο στο Nürburgring τον Οκτώβριο για να προσπαθήσει να κάνει τον καλύτερο γύρο. Επί του παρόντος, το ρεκόρ του Nürburgring για ηλεκτρικά οχήματα κατέχει το Volkswagen ID.R, και το ρεκόρ 4-θυρών το κατέχει η Porsche Taycan στα 7 λεπτά και 7 δευτερόλεπτα.
Η Porsche σίγουρα γνωρίζει τον δρόμο της γύρω από το Nürburgring (έχει το συνολικό ρεκόρ στις 5:19 με το 919 υβριδικό αγωνιστικό της Le Mans), επομένως θα είναι μια μεγάλη πρόκληση για την Xiaomi.
Η Xiaomi δεν έχει ανακοινώσει ακόμη τη διαθεσιμότητα ή την τιμολόγηση, επομένως αυτό μπορεί να βγει στην αγορά ή όχι. Αυτήν τη στιγμή ονομάζεται «πρωτότυπο», αλλά μπορούμε να φανταστούμε με τη δημοτικότητα του SU7, ότι οι άνθρωποι μπορεί να θέλουν να το πάρουν στα χέρια τους. Θα πρέπει λοιπόν να περιμένουμε να δούμε αν θα είναι διαθέσιμο – και αν γίνει, αν θα παραμείνει στην Κίνα ή θα καταφέρει να έρθει στο εξωτερικό.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!