Ακόμη και αν κάποιος έχει ξεπεράσει τους όποιους πρακτικούς ενδοιασμούς όπως είναι π.χ. η μειωμένη αυτονομία, τα σπορ ηλεκτρικά μοντέλα δεν είναι ιδιαίτερα δημοφιλή και για έναν ακόμη λόγο.
Του Γιάννη Σκουφή
Οι πωλήσεις των σπορ ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι σαφώς πιο λίγες σε σχέση με αυτές των συμβατικών. Όχι μόνο επειδή δεν υπάρχουν τόσα πολλά σπορ ηλεκτρικά, αλλά επειδή υπάρχουν και πολλοί που δεν συγκινούνται από αυτά. Και όχι μόνο για πρακτικούς λόγους, αλλά και για το ότι δεν προσφέρουν τις ίδιες οδηγικά εμπειρίες, κυρίως στο θέμα του ήχου.
Ωστόσο, υπάρχουν και σπορ ηλεκτρικά που τα έχουν καταφέρει περίφημα. Πάρτε για παράδειγμα την Porsche Taycan, η οποία έχει καταφέρει να ξεπεράσει πέρυσι τις 40.000 πωλήσεις.
Ωστόσο φέτος τα πράγματα δεν πάνε εξίσου καλά μιας και η ζήτηση για την Taycan έχει πέσει σε τέτοιο σημείο που η Porsche αναγκάζεται να μειώσει την παραγωγή της. Το ερώτημα είναι βέβαια τι φταίει με την κατάργηση της κρατικής επιδότησης για τα ηλεκτρικά στη Γερμανία να είναι αυτό που σκέφτεται κανείς πρώτο.
Ο πραγματικός λόγος είναι όμως πολύ πιο απλός από αυτόν που φανταζόμαστε. Απλά, όποιος ήθελε να πάρει μία Taycan την πήρε και προφανώς όσοι δελεάζονται ακόμη από το γερμανικό μοντέλο είναι πολύ λιγότεροι. Κάποιοι μάλιστα πεισμώνουν από τα συνεχή updates και ίσως να περιμένουν και την επόμενη γενιά της
Κάτι που υποδηλώνει για μία ακόμη φορά πόσο πρόωρα είναι τα πράγματα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Έχετε διαφορετική άποψη; Αν ναι τότε απλά λάβετε υπόψη πως η ζήτηση για τα σπορ αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης όχι μόνο είναι σταθερή αλλά ανεβαίνει συνεχώς.
Λογικό, άλλωστε, αφού μέσα στα επόμενα χρόνια τα θερμικά σπορ αυτοκίνητα δεν θα υπάρχουν και θα αντικαθίσταται με ηλεκτρικά. Και προφανώς δίχως άλλη επιλογή το αγοραστικοί κοινό να κατευθύνεται προς αυτά. Και στην Taycan…
newsbomb
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!