Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Θα κατασκευάσουν ιμάντα μεταφοράς εμπορευμάτων μήκους 500χλμ. γιατί δεν βρίσκουν οδηγούς φορτηγών

Θα κατασκευάσουν ιμάντα μεταφοράς εμπορευμάτων μήκους 500χλμ. γιατί δεν βρίσκουν οδηγούς φορτηγών


Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Πολλές εταιρείες logistics σε όλο τον κόσμο έχουν μεγάλες ελπίδες για φορτηγά χωρίς οδηγό, τα οποία θα μπορούν να λειτουργούν όλο το εικοσιτετράωρο χωρίς να χρειάζεται να κάνουν διαλείμματα. Αλλά η Ιαπωνία έχει μια εναλλακτική πρόταση. Θέλει να κατασκευάσει έναν μεταφορικό ιμάντα μήκους άνω των 500 χιλιομέτρων που θα επιταχύνει τις εμπορευματικές μεταφορές σε όλη τη χώρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο δρόμος Autoflow Road θα συνδέει το Τόκιο με την Οσάκα και θα διέρχεται είτε κατά μήκος των άκρων των μεγάλων δρόμων είτε κάτω από αυτούς. Μια εναλλακτική πρόταση είναι τα εμπορεύματα να μετακινούνται με αυτοματοποιημένα ηλεκτρικά καρότσια κατά μήκος παρόμοιων ειδικά κατασκευασμένων διαδρομών. Λειτουργώντας ασταμάτητα, μέρα και νύχτα, το σύστημα θα μπορούσε θεωρητικά να μετακινεί την ίδια ποσότητα φορτίου με 25.000 οδηγούς φορτηγών κάθε μέρα.

Το ιαπωνικό υπουργείο Γης, Υποδομών, Μεταφορών και Τουρισμού αποκάλυψε το σχέδιο σε έκθεσή του την περασμένη εβδομάδα ως έναν τρόπο για να καταπολεμήσει η χώρα τη διαφαινόμενη έλλειψη οδηγών φορτηγών. Ο συνδυασμός της πληθυσμιακής κατάρρευσης και των αυστηρότερων κανονισμών που διέπουν τον χρόνο που οι οδηγοί μπορούν να περνούν πίσω από το τιμόνι θα οδηγήσουν στο να μειωθεί ο αριθμός των διαθέσιμων οδηγών από 660.000 το 2020 σε 480.000 το 2030, αναφέρει η South China Morning Post.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αν και το σχέδιο μεταφοράς δεν έχει ακόμη εγκριθεί, οι Japan Times αναφέρουν ότι η έκθεση της κυβέρνησης στοχεύει στην έναρξη του το 2034.

Η απομάκρυνση 25.000 φορτηγών από τους δρόμους θα διευκόλυνε την κυκλοφοριακή συμφόρηση και θα μείωνε τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, καθώς και θα βοηθούσε στην επίλυση της κρίσης των φορτηγών. Και δεν είναι εντελώς αδοκίμαστο. Το ορυχείο ασβεστόλιθου Torigatayama της χώρας χρησιμοποιεί μια ζώνη 23 χλμ. και στην Αφρική ένα σύστημα 100 χλμ. μεταφέρει φωσφορικό άλας μεταξύ ορυχείου και λιμανιού.

Το κόστος κατασκευής, ωστόσο, θα είναι τεράστιο: σχεδόν 23 δισεκατομμύρια δολάρια σύμφωνα με τους Japan Times, αν και η ίδια η κυβέρνηση δεν έχει παράσχει ακόμη εκτιμήσεις. Και όταν η υποδομή θα είναι τελικά έτοιμη και θα λειτουργεί σε μια δεκαετία από τώρα, η αυτόνομη τεχνολογία θα είναι πολύ πιο προηγμένη από ό,τι τώρα.

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

ΚΟΣΜΟΣ

Ρωσικά πλήγματα στοίχισαν τη ζωή σε τουλάχιστον δυο ανθρώπους στη Σούμι, στη βορειοανατολική Ουκρανία, ανακοίνωσαν σήμερα οι τοπικές αρχές, την επομένη της νέας κατακόρυφης...

ΚΟΣΜΟΣ

«Τι θα κάνει στη συνέχεια ο Βλαντίμιρ Πούτιν;», είναι η ερώτηση που ακούγεται πολύ αυτή την εβδομάδα και αυτό είναι κατανοητό, όπως σημειώνει το...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αν είμασταν στη Σουηδία, την Νορβηγία ή την Εσθονία, σίγουρα αυτό το άρθρο δεν θα το κάναμε.Γιατί εκεί οδηγοί μαθαίνουν από μικρή ηλικία πως...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Η αναμενόμενη εξέλιξη της «έκπτωσης» του ΣΥΡΙΖΑ από τη δεύτερη θέση μεταξύ των κοινοβουλευτικών κομμάτων, πέρα από την αγανάκτηση που προκαλεί στα στελέχη, φέρνει...