Έρευνα αποκαλύπτει πως οι ασφαλιστικές εταιρείες μπορεί να γνωρίζουν πολλά, χωρίς τη συγκατάθεσή μας…
Είναι αδιαμφισβήτητο ότι τα σύγχρονα αυτοκίνητα, πέραν όλων των άλλων, είναι θαυμαστές μηχανές συνδεσιμότητας, ψυχαγωγίας και πληροφορίας. Αυτό, όμως, δεν είναι πάντοτε καλό…
Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύουν οι New York Times, μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η GM πωλούν τα δεδομένα που συλλέγονται μέσω εφαρμογών, όπως το OnStar Smart Driver σε εταιρείες διαχείρισης δεδομένων, οι οποίες στη συνέχεια χρησιμοποιούνται από τους ασφαλιστές, για τον καθορισμό των τιμών.
Μια ανώνυμη πηγή που εργαζόταν στην αυτοκινητοβιομηχανία του Ντιτρόιτ είπε στους New York Times ότι τα ετήσια έσοδα από το πρόγραμμα είναι «ανέρχεται σε εκατομμύρια δολάρια».
Αλλά αυτά τα έσοδα έρχονται σε βάρος των καταναλωτών, ορισμένοι από τους οποίους υποστηρίζουν ότι δεν γνώριζαν ότι τα δεδομένα τους κοινοποιούνταν στις ασφαλιστικές εταιρείες.
Ο ιδιοκτήτης μιας Cadillac στη Φλόριντα ανέφερε στους Times ότι επτά εταιρείες του αρνήθηκαν την ασφάλιση και τελικά έμαθε ότι το όχημά του είχε καταγράψει πολλές περιπτώσεις απότομου φρεναρίσματος και επιταχύνσεων, καθώς και κάποια υπέρβαση ταχύτητας.
Στο ίδιο δημοσίευμα, αναφέρεται ότι η GM, που δεν είναι η μοναδική αυτοκινητοβιομηχανία που φέρεται να εμπλέκεται σε αυτές τις διαρροές, αλλά σίγουρα είναι η μεγαλύτερη, υποστηρίζει πως «καμία πληροφορία δεν κοινοποιείται, χωρίς τη συγκατάθεση του ιδιοκτήτη του οχήματος».
Το βέβαιο είναι ανοίγει ένας νέος κύκλος συζήτησης, για το τι θεωρείται προσωπικό δεδομένο και για τα όρια της διεισδυτικότητας που πρέπει να έχει η εξέλιξη της τεχνολογίας, στην καθημερινότητα των ανθρώπων.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!