Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Το πιο καλά κρυμμένο μυστικό στο Μαρανέλο αυτές τις μέρες είναι η Ferrari EV. Το πρώτο μοντέλο χωρίς κινητήρα εσωτερικής καύσης στην ιστορία της ιταλικής φίρμας, παραμένει ένα πλήρες μυστήριο.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Το μόνο που γνωρίζουμε μέχρι στιγμής είναι ότι θα κατασκευαστεί σε ένα νέο εργοστάσιο στην πατρίδα της εταιρείας και αναμένεται να κυκλοφορήσει το τελευταίο τρίμηνο του 2025. Το Reuters έχει ακούσει από εσωτερικές πηγές ότι το πρώτο EV μοντέλο, θα κοστίζει τουλάχιστον 500.000 ευρώ.
Μάλιστα, η φημολογούμενη αυτή τιμή αφορά τη βασική έκδοση, αλλά σχεδόν κανένας ιδιοκτήτης δεν αγοράζει μια Ferrari χωρίς να προσθέσει το κάτι παραπάνω.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Η πηγή του Reuters ανέφερε επίσης ότι μια δεύτερη Ferrari EV έχει ήδη εισέλθει σε πρώιμο στάδιο ανάπτυξης. Μετά το SUV Purosangue και το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο, η προσθήκη ενός ακόμη μοντέλου στη γκάμα μπορεί να βλάψει την αποκλειστικότητα. Για να αποφευχθεί η αποδυνάμωση του Brand, πιστεύεται ότι η εταιρεία σκοπεύει να περιορίσει την παραγωγή σε όχι περισσότερα από 20.000 οχήματα ετησίως, τουλάχιστον για ένα διάστημα.
Η Ferrari πουλάει περισσότερο από ποτέ
Οι πωλήσεις αυξάνονται σταθερά χρόνο με το χρόνο, φτάνοντας τις 13.663 μονάδες το 2023. Οι άνθρωποι είναι πρόθυμοι να περιμένουν υπομονετικά χρόνια ολόκληρα για να παραλάβουν το αυτοκίνητο τους. Τον περασμένο Νοέμβριο, ο διευθύνων σύμβουλος Benedetto Vigna ανέφερε ότι τα βιβλία παραγγελιών βρίσκονταν σε επίπεδα ρεκόρ, τόσο που η παραγωγή για το 2025 είχε ήδη εξαντληθεί. Αυτό σημαίνει ότι οι νέες παραγγελίες δεν θα εκπληρωθούν πριν από το 2026 το νωρίτερο.
Ο ήχος που θα παράγει το ηλεκτρικό μοντέλο της Ferrari
Το ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι πως σύμφωνα με την εταιρία, η πρώτη EV Ferrari, θα έχει και εντυπωσιακή ηχητική απόκριση. Ενώ ορισμένα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως το Hyundai Ioniq 5 N, προσφέρουν ψεύτικους θορύβους (αναπαριστώντας τον κινητήρα εσωτερικής καύσης) έχοντας ακόμη και προσομοιωμένες αλλαγές ταχυτήτων, η Ferrari υπαινίσσεται κάτι διαφορετικό. Μιλώντας στο περιοδικό Drive της Αυστραλίας, ο διευθυντής μάρκετινγκ προϊόντων και πληροφοριών μάρκετινγκ Emanuele Carando ανέφερε «[ο ήχος είναι] πάντα αυθεντικός σε μια Ferrari», αν και δεν είναι σαφές σε τι είδους ήχο θα αναφερόταν. Ο μόνος τρόπος για να είναι «αυθεντικός» ο ήχος είναι αν η Ferrari αναφέρεται στον θόρυβο του ηλεκτροκινητήρα. Οι μηχανικοί θα μπορούσαν να τον ενισχύσουν μέσω των ηχείων, αλλά αυτό δεν θα ήταν ιδιαίτερα όμορφο στα αφτιά μας. Όποιο και αν είναι το soundtrack που θα συνοδεύει το νέο μοντέλο, η πρώτη επέλαση του Maranello στην κατηγορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα «προσφέρει διαφορετικά συναισθήματα» σε σύγκριση με την τρέχουσα γκάμα.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!