του Νεκτάριου Διατσίδη
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Η Solar E-Clipse θα μπορούσε να είναι η μοτοσυκλέτα για οδήγηση εκτός δρόμου και με δυνατότητες ακροβατικών χειρισμών “stunt” της επόμενης γενιάς. Η startup εταιρία ηλεκτροκίνησης Solar Scooters, άνοιξε για πρώτη φορά τις πόρτες της πριν από τρία χρόνια στο Λονδίνο και από τότε, η μάρκα κυκλοφόρησε μια σειρά από ηλεκτρικά σκούτερ υψηλής απόδοσης, μερικά από τα οποία μπορούν να φτάσουν ταχύτητες έως και 105 χλμ./ώρα. Φυσικά, η τεχνολογία και η καινοτομία σημαίνουν ότι νεοφυείς επιχειρήσεις όπως η Solar Scooter είναι πλέον σε θέση να παράγουν ταχύτερες, πιο αποτελεσματικές και πιο προσανατολισμένες στην απόδοση μικρές ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες, που είναι το επόμενο λογικό βήμα για τη Solar Scooter για να μπει στον κόσμο των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών.
Με την E-Clipse 2.0, που είναι ουσιαστικά μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα που έχει σχεδιαστεί τόσο για οδήγηση στην πόλη όσο και εκτός δρόμου, μοιάζει να καταφέρνει να είναι μια μικρή κατασκευή με πολλές από τις δυνατότητες που ζητάμε. Αν και δείχνει πολύ συμπαγής με στόχο να καλύψει αυτές τις δυνατότητες, ίσως είναι ένα πολύ άσχημο δίτροχο, με καθαρά αθλητικό χαρακτήρα και πλαίσιο που το κάνουν να μοιάζει με μία ηλεκτρική μοτοσυκλέτα υψηλών επιδόσεων ”Supermoto”.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Είναι η ανάρτηση για μεγάλη διαδρομή και ένας ηλεκτρικός κινητήρας τοποθετημένος στη μεσαία τριβή (έδραση στην εμπρός άρθρωση του ψαλιδιού), ικανός να ωθήσει αυτή την κατασκευή σε τελική ταχύτητα 105 χλμ./ώρα. Για αναφορά, έχει μέγιστη ισχύ εξόδου 13 κιλοβάτ, ή περίπου 17 ίππους. Όσον αφορά την μπαταρία, αυτή είναι 72 volt, με 45 Ah και μεγάλη αυτονομία 112 χλμ. με μία μόνο φόρτιση, με τα Solar Scooters να διεκδικούν χρόνο επαναφόρτισης λιγότερο από τρεις ώρες μέσω μιας τυπικής οικιακής πρίζας.
Κάτω από το συμπαγές και σπορ εξωτερικό της, η E-Clipse 2.0 διαθέτει αρκετή τεχνολογία και είναι χτισμένη πάνω σε ένα χειροποίητο πλαίσιο και ψαλίδι από ανθρακονήματα. Διαθέτει επίσης πλήρως ρυθμιζόμενη μπροστινή και πίσω ανάρτηση και τηλεχειριστήριο για πρόσθετη ασφάλεια όταν είναι παρκαρισμένη.
Η τιμή της κοντά στα 6,300 €, για κάτι που μοιάζει με ποδήλατο και μοτοσυκλέτα μαζί, είναι λίγο υψηλή. Θα μπορούσαμε κάλλιστα στην αγορά μεταχειρισμένων μοτοσυκλετών να βρούμε μία ελαφρώς μεταχειρισμένη κανονική μοτοσυκλέτα με εξαιρετικές επιδόσεις, αλλά αυτό που κάνει τα ηλεκτρικά Solar Scooters να έχουν το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον με την E-Clipse 2.0, είναι η νέα αναζωογονητική κατηγορία σκούτερ με στόχο την άθληση και τη χρήση εκτός δρόμου και είναι ωραίο να βλέπουμε τους κατασκευαστές να επικεντρώνονται και πάλι στην απόλαυση της οδήγησης με νέες ηλεκτρικές προτάσεις. Έχουμε δει πολλά νέα ηλεκτρικά σκούτερ προσανατολισμένα στη χρηστικότητα και την πρακτικότητα, και αυτό μερικές φορές μπορεί να δημιουργήσει μια ανησυχητική εικόνα για την αγορά των ενθουσιωδών αναβατών. Ωστόσο, ποδήλατα-μοτοσυκλέτες όπως η E-Clipse 2.0 και άλλες μεγαλύτερες ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες εντός και εκτός δρόμου προσανατολισμένες στις επιδόσεις, μας δίνουν ελπίδα για ένα συναρπαστικό μέλλον με δύο τροχούς. Ας ελπίσουμε πέρα από το Ηνωμένο Βασίλειο να το δούμε και στην Ευρώπη, αλλά και άλλες παρόμοιες κατασκευές να υπάρχουν στην αγορά για περισσότερες ευχάριστες αθλητικές δραστηριότητες.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!