Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Ένα από τα αγαπημένο και πιο καλοπουλημένα SUV του B-Segment ανανεώνεται και προσφέρει το πιο ολοκληρωμένο πακέτο στην ιστορία του. Μία ανανέωση που είναι και στην εμφάνιση, και στο εσωτερικό αλλά και στους κινητήρες. Ας δούμε πιο αναλυτικά το νέο Renault Captur.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Πιο μοντέρνο και όμορφο από ποτέ
Το Captur του 2024 ακολουθεί την τελευταία σχεδιαστική γλώσσα της εταιρίας, με εντυπωσιακά φώτα ημέρας LED και το ανασχεδιασμένο λογότυπο – διαμάντι. Ολόκληρη η μπροστινή πλευρά έχει επανασχεδιαστεί, κάτι που δεν συμβαίνει πολύ συχνά κατά τη διάρκεια της ζωής μίας γενιάς μοντέλου, δείχνοντας πως οι υπεύθυνοι της Renault δεν φοβούνται να ρισκάρουν. Παράλληλα, στο πίσω μέρος παραμένουν τα φώτα σχήματος «C» τα οποία έχουν πλέον νέα γραφικά ενώ η εταιρία ενημέρωσε το σήμα της στην πίσω πόρτα για να ταιριάζει με την τελευταία εταιρική ταυτότητα και φαίνεται ότι οι ψεύτικες απολήξεις της εξάτμισης ανήκουν πλέον στο παρελθόν.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Εσωτερικό με μεγαλύτερες οθόνες και χωρίς δέρμα
Το εσωτερικό μοιάζει άμεσα οικείο, αλλά η οθόνη αφής του infotainment έχει πλέον διαστάσεις 10,4 ιντσών, ενώ ο μεγαλύτερος ψηφιακός πίνακας οργάνων έχει διαγώνιο 10,25 ιντσών. Με το Captur 2024, η Renault αφαιρεί όλο το δέρμα από το εσωτερικό του μικρομεσαίου crossover, ενώ απαλλάσσεται και από το χρώμιο. Η νέα ταπετσαρία είναι κατασκευασμένη από ανακυκλωμένα υλικά που βασίζονται σε ανανεώσιμα υλικά.
Με ενσωματωμένο Google
Μάλιστα το νέο Captur διατίθεται (ανάλογα με την έκδοση) με το σύστημα πολυμέσων openRLink με ενσωματωμένο Google. O οδηγός έχει πρόσβαση στις καλύτερες υπηρεσίες της Google, με εφαρμογές όπως το Google Maps, το Google Assistant και την επιλογή Google Play (για πρόσβαση σε περισσότερες από 50 εφαρμογές) για μια εμπειρία,τόσο διαισθητική όσο και με ένα σύγχρονο smartphone.
Με πληρέστερη γκάμα κινητήρων
Το νέο Captur έχει μία πληρέστατη γκάμα κινητήριων συνόλων. Στην βάση των επιλογών υπάρχει ο 3κύλινδρος 1.000άρης turbo των 90 ίππων και 160 Nm ροπής που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Ο μεγαλύτερος τετρακύλινδρος 1,3 λίτρων turbo κινητήρας αποδίδει 140 ίππους και συνεργάζεται με το ίδιο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Μια πιο ισχυρή έκδοση του κινητήρα των 1,3 λίτρων αποδίδει 160 ίππους και διοχετεύει την ισχύ στους τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, επτά σχέσεων.
Εναλλακτικά, υπάρχει και το υβριδικό σύστημα κίνησης με έναν ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων που αποδίδει 94 ίππους και συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 36 κιλοβάτ, μια γεννήτρια εκκίνησης υψηλής τάσης 18 kW και μια μπαταρία 1,2 kWh. Έχει συνδυασμένη απόδοση 145 ίππων και 250 Nm ροπής ενώ εκκινεί πάντα σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία. Η Renault ισχυρίζεται ότι το 80% της οδήγησης στην πόλη γίνεται χωρίς τη χρήση του κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Όπως ήταν αναμενόμενο, δεν υπάρχει κινητήρας ντίζελ, καθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες που δραστηριοποιούνται στην Ευρώπη απομακρύνονται σταδιακά από την τοποθέτηση πετρελαιοκινητήρων στα μικρότερα αυτοκίνητά τους. Ωστόσο, υπάρχει μια έκδοση LPG (υγραέριο) με τρικύλινδρο κινητήρα turbo 1,0 λίτρων και χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Με γεμάτες τις δεξαμενές βενζίνης και υγραερίου, το Captur με 100 ίππους μπορεί να διανύσει έως και 1.100χλμ.
Τιμή
Το νέο Renault Captur είναι άμεσα διαθέσιμο για παραγγελίες στην ελληνική αγορά, με τιμή από 23.750€. Παράλληλα, το νέο μοντέλο πλαισιώνεται από 5 έτη εργοστασιακή εγγύηση και 3 έτη δωρεάν οδική βοήθεια.
Τιμοκατάλογος για κάθε έκδοση:
Βενζίνη
evolution TCe 90 23.750
evolution plus TCe 90 24.750
Υγραέριο (LPG)
evolution TCe 100 LPG 24.450
evolution plus TCe 100 LPG 25.330
techno TCe 100 LPG 26.600
Mild Hybrid (MHEV)
techno mild hybrid 140 27.250
techno mild hybrid 160 EDC 30.450
esprit Alpine mild hybrid 160 EDC 32.450
Full Hybrid (HEV)
evolution E-Tech full hybrid 145 30.850
evolution plus E-Tech full hybrid 145 31.650
techno E-Tech full hybrid 145 32.250
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!