Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Πριν από τη Ferrari Testarossa υπήρχε η 512 BB. Παρουσιάστηκε το 1973 και ήταν η πρώτη Ferrari δρόμου, με διάταξη μεσαίου κινητήρα. Είχε επίσης τη διάκριση να αντικαταστήσει την εμβληματική Daytona, ενώ για να αγοράσετε μία σε άριστη κατάσταση σήμερα θα σας κόστιζε περίπου 250.000 ευρώ. Αυτό το μοντέλο του 1980 δεν είναι σε άριστη κατάσταση, αλλά μετά από 28 χρόνια κάνει επιτέλους βήματα για να ξαναβρεί την αρχοντιά της.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Aυτό το έργο ανέλαβε να φέρει εις πέρας αλλά και να μας το παρουσιάσει σε κάθε βήμα του, το κανάλι στο Youtube, WD Detailing. Το να καθαρίζεις σοβαρά βρώμικα αυτοκίνητα μπορεί να είναι μια αγγαρεία, αλλά το να βάζεις στα χέρια σου μια Ferrari δεν είναι κάτι που συμβαίνει κάθε μέρα. Πόσο μάλλον μία 512 ΒΒ, καθώς 2.323 κατασκευάστηκαν συνολικά, με τη συγκεκριμένη να παραμένει παρκαρισμένη από το 1996.
Σύμφωνα με το βίντεο, ο σημερινός ιδιοκτήτης αγόρασε αυτή τη Ferrari σε μια δημοπρασία μαζί με μια Lamborghini Miura. Κρίνοντας από την κατάστασή της, θα λέγαμε ότι δεν ήταν εντελώς ανέγγιχτη όλα αυτά τα χρόνια και σίγουρα είναι βρώμικη. Είναι επίσης γεμάτη με ποντίκια, όπως αποδεικνύεται από την τεράστια φωλιά που βρέθηκε στον επίπεδο 12κύλινδρο κινητήρα των 5,0 λίτρων. Το εσωτερικό είναι επίσης γεμάτο με περιττώματα ποντικιών και μούχλα, αλλά μέσα από τη μαγεία του timelapse, βλέπουμε το αυτοκίνητο να ξαναζωντανεύει. Δυστυχώς, κανένα ποσό καθαρισμού δεν μπορεί να διορθώσει την κατεστραμμένη μπροστινή πρόσοψη.
Μέρες δουλειάς συμπυκνώνονται σε αυτό το βίντεο διάρκειας 37 λεπτών, και στο τέλος αντικρίζουμε μια κατακόκκινη Ferrari. Δεν έγινε καμία προσπάθεια να ανάψει ο κινητήρας – αυτό θα έρθει μετά από ένα απαραίτητο ταξίδι σε μηχανικό. Αλλά αυτή η Ferrari είναι σε καλό δρόμο για να ξαναβγεί στον αυτοκινητόδρομο μετά από πολύ καιρό.’
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!