του Νεκτάριου Διατσίδη
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Ρετρό έμπνευση στο στυλ που συνδυάζεται με 500 κ.εκ. τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα; Σίγουρα είναι ρετρό χαρακτηριστικά που θυμίζουν παλιές καλές εποχές.
Μοτοσυκλέτες όπως οι Suzuki GSX-R400, Honda CBR400R και Kawasaki ZXR400 ήταν υπεύθυνες για την ένταξη μιας ολόκληρης γενιάς στον τρόπο ζωής με δύο τροχούς και για καλό λόγο. Σε ποιον δεν αρέσει το ουρλιαχτό ενός τετρακύλινδρου κινητήρα με υψηλές στροφές, ενώ παραμένει εντός του ορίου ταχύτητας;
Αυτές τις μέρες, οι τετρακύλινδρες σπορ μοτοσυκλέτες μικρού κυβισμού ανήκουν στο παρελθόν, χωρίς κανέναν άλλο κατασκευαστή εκτός από την Kawasaki — με τη Ninja ZX-4R — να εξακολουθεί την παραγωγή της για την παγκόσμια αγορά. Αυτό, ωστόσο, πρόκειται να αλλάξει, καθώς η CFMoto ετοιμάζει μια σπορ μοτοσυκλέτα και παρουσιάζει ορισμένα βίντεο στα κανάλια της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στα οποία την αποκαλεί 500SR Voom και σαφώς αποτίει φόρο τιμής στις σπορ μοτοσυκλέτες του παρελθόντος, τόσο από άποψη σχεδιασμού όσο και από άποψη λειτουργικότητας.
Για αρχή, το στυλ της είναι πολύ ρετρό, με διπλούς κυκλικούς προβολείς που θυμίζουν το στυλ των Honda CBR400R και Kawasaki ZXR400. Στο πίσω μέρος, ακολουθεί παρόμοια σχεδίαση με διπλά κυκλικά πίσω φώτα και με διάταξη διπλών εξατμίσεων. Φυσικά, υπάρχει ένα πλήρες φέρινγκ, ακόμη και σέλα συνεπιβάτη με αρκετά μεγάλο πλάτος που την κάνει να μοιάζει με κάλυμμα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Όσο για το τι κρύβεται μέσα από το φέρινγκ, υπάρχει ένας κινητήρας επίσης ρετρό, αλλά απόλυτα μοντέρνος από άποψη μηχανικής. Με διάταξη εν σειρά, είναι ένας τετρακύλινδρος κινητήρας 500 κ.εκ., υδρόψυκτος, με ψεκασμό καυσίμου. Και ενώ δεν γνωρίζουμε ακόμη τα ακριβή νούμερα της ροπής, της ισχύος και των στροφών ανά λεπτό, σίγουρα θα είναι προσανατολισμένος στις επιδόσεις, παρόμοιες με αυτές που βρίσκουμε στην σύγχρονη Kawasaki ZX-4R. Ως εκ τούτου, μπορούμε πιθανώς να περιμένουμε περίπου 80 ίππους από αυτόν τον συμπαγή κινητήρα.
Πέρα από το στυλ και τις επιδόσεις, η 500SR Voom έχει επίσης μερικά υπέροχα χαρακτηριστικά που θα μπορούσαν επίσης να αρέσουν στους λάτρεις των κλασικών σπορ μοτοσυκλετών. Για αρχή, οι προβολείς έχουν ανοίγματα στη μέση που λέγεται ότι χρησιμεύουν ως εισαγωγές αέρα για τον κινητήρα. Ένα χαρακτηριστικό που έγινε δημοφιλές από την Suzuki με την τεχνολογία SRAD (Suzuki Ram Air Direct) τη δεκαετία του ’90 και αργότερα υιοθετήθηκε από αρκετές μοτοσυκλέτες από κάθε είδους κατασκευαστές. Οι καθρέφτες και οι υπερυψωμένοι σωλήνες εξάτμισης της 500SR Voom δένουν επίσης στη ρετρό εμφάνιση.
Η CFMoto είναι σε άνοδο τον τελευταίο καιρό και μέχρι στιγμής φαίνεται ότι τα προϊόντα της έχουν αποδειχθεί αρκετά καλά τόσο από πλευράς χαρακτηριστικών όσο και από πλευράς απόδοσης. Όσο για την 500SR Voom, αναμένεται να κυκλοφορήσει πρώτα στην Κίνα, χωρίς να έχει ανακοινωθεί ακόμη ημερομηνία για παγκόσμια κυκλοφορία. Αλλά, πώς μπορεί η CFMoto να μην κυκλοφορήσει μία μοτοσυκλέτα σαν αυτή στην παγκόσμια αγορά; Είναι απλώς θέμα χρόνου να φτάσει στην Ευρώπη. Η εμπνευσμένη ρετρό εμφάνιση και ο κινητήρας τεσσάρων κυλίνδρων μικρού κυβισμού, μπορούν να ξυπνήσουν καλές αναμνήσεις.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!