Ο νέο CEO της BMW Motorrad, Markus Flasch, εγκατέλειψε το ηλεκτρικό Vision DC Roadster και έκανε κάποια ενδιαφέροντα σχόλια για το μέλλον των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών της BMW στην πρεμιέρα του R 20 Concept στο Ville d’Este.
“Υπάρχει μια λογική και μια συναισθηματική πλευρά της απάντησης”, είπε ο Flasch ερωτηθείς σχετικά, προσθέτοντας: “Η λογική πλευρά είναι ότι όταν εξετάσαμε τα γεγονότα και τα στοιχεία του [Vision DC Roadster], ήταν αρκετά ώριμο στην ανάπτυξή του. Αλλά απλά δεν ήταν ανταγωνιστικό απέναντι σε κάτι σαν το M 1000 RR”.
«Και μετά εξετάσαμε τον τρόπο με τον οποίο πηγαίνει η επιχείρηση, καθώς και οι ανταγωνιστές, έχουμε το 77 τοις εκατό της συνολικής αγοράς ηλεκτρικών ποδηλάτων [που καλύπτεται] με τα ηλεκτρικά σκούτερ μας CE 04 και CE 02. Γιατί λοιπόν να επενδύσω τα χρήματα της BMW σε να φτιάξεις μια μοτοσικλέτα για να μπεις κρυφά στο υπόλοιπο 23 τοις εκατό;» είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος, προσθέτοντας, «Δεν έχει νόημα τώρα, ίσως αργότερα».
Αλλά ο Flasch προχώρησε ακόμη παραπέρα, προσθέτοντας: “Και μετά είναι το συναισθηματικό μέρος. Αν μιλήσεις με αναβάτες, δεν βρήκα κανέναν που να λέει “θα ξόδευα 30.000 ευρώ σε μια ηλεκτρική μοτοσικλέτα για να πάω γύρω από τη λίμνη ή να ανέβω στο βουνό”. Κανείς και σίγουρα, κανείς δεν θα έλεγε «ταξιδεύω στο Βόρειο Ακρωτήριο μέσω της Αφρικής».
“Η μοτοσικλέτα έχει να κάνει τόσο με την ελευθερία και την ανεξαρτησία που δεν έχει νόημα αυτή τη στιγμή [για ένα EV].”
Αυτό είναι αρκετά οριστικό, καθώς και αρκετά ειλικρινές για έναν CEO. Αν και πρέπει να έχουμε ηλεκτρικά οχήματα (ή κάποια παραλλαγή αυτών) για να περιορίσουμε τα αέρια του θερμοκηπίου και να μειώσουμε τις επιπτώσεις μας στο περιβάλλον μας, δεν μπορεί κανείς να κάνει τους ανθρώπους να υιοθετήσουν τέτοιες τεχνολογίες όταν η τεχνολογία δεν μπορεί να ανταγωνιστεί αυτά που έχουν ήδη, ούτε για περισσότερα χρήματα σε σύγκριση με τις υπάρχουσες μοτοσυκλέτες τους.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!