Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το Renault Rafale E-Tech plug-in hybrid των 300hp

Το Renault Rafale E-Tech plug-in hybrid των 300hp


Την πιο ισχυρή έκδοση παραγωγής παρουσιάζει η Renault. Το Rafale E-Tech 4×4 300hp ενσωματώνει το νέο plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης.

Το κινητήριο σύνολο του Rafale E-Tech 4×4 300 hp χρησιμοποιεί τον κινητήρα E-Tech hybrid 200hp, με την προσθήκη ενός ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα και μίας μπαταρίας με ωφέλιμη χωρητικότητα 22 kWh. Αυτή η διάταξη εξασφαλίζει στο Rafale αυτονομία έως και 100χλμ. ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο.

Το Rafale E-Tech 4×4 300 hp επιτυγχάνει συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου 0,7λίτρα/100 χλμ., παραμένοντας σε τιμές που δεν ξεπερνούν τα 5,8λίτρα/100χλμ. ακόμα και όταν η μπαταρία είναι άδεια.

Κάτω από το καπό φιλοξενείται ο 1.200άρης 3κύλινδρος κινητήρας βενζίνης με νέο υπερσυμπιεστή, που αυξάνει την ισχύ στα 110 kW ή 150 hp (σε σχέση με τα 96 kW ή τους 130hp της βασικής έκδοσης E-Tech 200 hp). Με τη σειρά της, η ροπή έχει φθάσει στα 230 Nm. Το κιβώτιο πολλαπλών επιλογών (multi – mode), χωρίς συμπλέκτη, έχει προσαρμοστεί σε αυτές τις τροποποιήσεις.

Ο κινητήρας βενζίνης εσωτερικής καύσης συνδυάζεται με τρείς ηλεκτροκινητήρες (δύο κύριους και έναν δευτερεύοντα), επιταχύνοντας στα 0 – 100 χλμ./ώρα σε 6.4 δευτ. (σε σχέση με τα 8.9δευτ. της έκδοσης 200 hp E-Tech hybrid).

Το Rafale E-Tech 4×4 300 hp Atelier Alpine διαφέρει από την έκδοση Esprit Alpine χάρη στο καινοτόμο σύστημα έξυπνης αυτορυθμιζόμενης ανάρτησης, με κάμερα στο επάνω μέρος του παρμπρίζ. Αυτό το σύστημα που ονομάζεται «ενεργή ανάρτηση με κάμερα πρόβλεψης» λαμβάνει υπόψη την ταχύτητα και τις αντιδράσεις του οδηγού, ρυθμίζοντας το βαθμό απόσβεσης της ανάρτησης , όπως για παράδειγμα σε περίπτωση αύξησης της ταχύτητας ή της παρουσίας τυχόν εμποδίων στην πορεία του αυτοκινήτου.

Open Image Modal

Επίσης, ειδικά για την έκδοση Rafale Atelier Alpine, το μενού «Chassis Control» στην οθόνη πολυμέσων, δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να προσαρμόζει τις ρυθμίσεις του συστήματος 4Control Advanced, το προφίλ απόσβεσης και τις γωνίες που στρέφουν οι πίσω τροχοί, με τρεις τρόπους: Comfort, για τις καθημερινές διαδρομές, ειδικά στην πόλη, Dynamic για τον ιδανικό συμβιβασμό μεταξύ ευελιξίας και απόσβεσης και Sport, για κράτημα και οδηγική απόλαυση.

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

ΕΛΛΑΔΑ

Zάχαρη λευκή κρυσταλλική και ζάχαρη καστανή από ζαχαροκάλαμο με ξένα σώματα, ανακαλεί από την αγορά ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων. Συγκεκριμένα, ο ΕΦΕΤ και...

ΚΟΣΜΟΣ

Ο προϋπολογισμός του 2025, που κατατέθηκε στη Βουλή, προβλέπει ανάπτυξη 2,3%, πρωτογενές πλεόνασμα 2,4% του ΑΕΠ και δημόσιο χρέος στο 147,5% της ΑΕΠ. Παράλληλα,...

ΕΛΛΑΔΑ

Εξαρθρώθηκε σπείρα στα Μέγαρα, των οποίων οι εμπλεκόμενοι εξαπάτησαν έναν άνδρα επί σειρά ετών, έχοντας ως βιτρίνα μία «καφετζού». Θύμα τους ήταν ένας ηλικιωμένος,...

ΚΟΣΜΟΣ

Τις τελευταίες ώρες ο Ρώσος πρόεδρος συνομιλεί με έναν ξένο ηγέτη, το όνομα του οποίου δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό. Υπάρχει η υπόθεση πως...