Connect with us

Hi, what are you looking for?

Αυτοκίνητο

Το Renault Rafale E-Tech plug-in hybrid των 300hp

Το Renault Rafale E-Tech plug-in hybrid των 300hp


Την πιο ισχυρή έκδοση παραγωγής παρουσιάζει η Renault. Το Rafale E-Tech 4×4 300hp ενσωματώνει το νέο plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης.

Το κινητήριο σύνολο του Rafale E-Tech 4×4 300 hp χρησιμοποιεί τον κινητήρα E-Tech hybrid 200hp, με την προσθήκη ενός ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα και μίας μπαταρίας με ωφέλιμη χωρητικότητα 22 kWh. Αυτή η διάταξη εξασφαλίζει στο Rafale αυτονομία έως και 100χλμ. ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο.

Το Rafale E-Tech 4×4 300 hp επιτυγχάνει συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου 0,7λίτρα/100 χλμ., παραμένοντας σε τιμές που δεν ξεπερνούν τα 5,8λίτρα/100χλμ. ακόμα και όταν η μπαταρία είναι άδεια.

Κάτω από το καπό φιλοξενείται ο 1.200άρης 3κύλινδρος κινητήρας βενζίνης με νέο υπερσυμπιεστή, που αυξάνει την ισχύ στα 110 kW ή 150 hp (σε σχέση με τα 96 kW ή τους 130hp της βασικής έκδοσης E-Tech 200 hp). Με τη σειρά της, η ροπή έχει φθάσει στα 230 Nm. Το κιβώτιο πολλαπλών επιλογών (multi – mode), χωρίς συμπλέκτη, έχει προσαρμοστεί σε αυτές τις τροποποιήσεις.

Ο κινητήρας βενζίνης εσωτερικής καύσης συνδυάζεται με τρείς ηλεκτροκινητήρες (δύο κύριους και έναν δευτερεύοντα), επιταχύνοντας στα 0 – 100 χλμ./ώρα σε 6.4 δευτ. (σε σχέση με τα 8.9δευτ. της έκδοσης 200 hp E-Tech hybrid).

Το Rafale E-Tech 4×4 300 hp Atelier Alpine διαφέρει από την έκδοση Esprit Alpine χάρη στο καινοτόμο σύστημα έξυπνης αυτορυθμιζόμενης ανάρτησης, με κάμερα στο επάνω μέρος του παρμπρίζ. Αυτό το σύστημα που ονομάζεται «ενεργή ανάρτηση με κάμερα πρόβλεψης» λαμβάνει υπόψη την ταχύτητα και τις αντιδράσεις του οδηγού, ρυθμίζοντας το βαθμό απόσβεσης της ανάρτησης , όπως για παράδειγμα σε περίπτωση αύξησης της ταχύτητας ή της παρουσίας τυχόν εμποδίων στην πορεία του αυτοκινήτου.

Open Image Modal

Επίσης, ειδικά για την έκδοση Rafale Atelier Alpine, το μενού «Chassis Control» στην οθόνη πολυμέσων, δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να προσαρμόζει τις ρυθμίσεις του συστήματος 4Control Advanced, το προφίλ απόσβεσης και τις γωνίες που στρέφουν οι πίσω τροχοί, με τρεις τρόπους: Comfort, για τις καθημερινές διαδρομές, ειδικά στην πόλη, Dynamic για τον ιδανικό συμβιβασμό μεταξύ ευελιξίας και απόσβεσης και Sport, για κράτημα και οδηγική απόλαυση.

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

Οικονομία

του Pascal Riché (*) Είναι περίεργη η απήχηση που μπορεί να έχει ένας νεολογισμός, δεκαετίες μετά την πρωτοεμφάνισή του. Το 1970, για να κοροϊδέψουν...

Μαγαζίνο

Μια φοβερή στιγμή περίμενε όλους τους φίλους του μπάσκετ που βρέθηκαν στο κέντρο της Αθήνας το απόγευμα της Κυριακής 15 Σεπτεμβρίου, έχοντας τη δυνατότητα...

Κόσμος

Ο απολογισμός των θυμάτων εξαιτίας των πλημμυρών και των κατολισθήσεων που προκάλεσε ο τυφώνας Γιάγκι στη Μιανμάρ διπλασιάστηκε, φθάνοντας τους 226 νεκρούς, ενώ άλλοι...

Αυτοκίνητο

Από τον Παράδεισο στην Κόλαση Επίπεδα καταπράσινα λιβάδια, μεσαιωνικά κάστρα και μια ενεργή εμπόλεμη ζώνη χωρίζουν την QJMOTOR SRT 800X από τον Παράδεισο και...