Αποσύρονται σταδιακά από τα ράφια των σούπερ μάρκετ τα ταμπελάκια με τη μόνιμη μείωση τιμής καθώς η ισχύς του μέτρου εκπνέει στις 31 Μαΐου.
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού βάζει στο «κάδρο» το ζήτημα της λειτουργίας του ανταγωνισμού στην Ελλάδα προκειμένου να απαντήσει στο ερώτημα γιατί οι τιμές διαμορφώνονται σε υψηλότερα επίπεδα σε σύγκριση με άλλες Ευρωπαϊκές χώρες.
Πιο συγκεκριμένα, όπως παρουσιάζει και η κάμερα του Alpha υπάρχουν παθογένειες τιμών μέχρι να φτάσει ένα προϊόν στον καταναλωτή. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν τα κεράσια με την εξοργιστική απόκλιση 12 ευρώ το κιλό από το χωράφι που ξεκίνησε με 4,5 ευρώ μέχρι το ράφι που είναι 16,7 ευρώ. Το αγελαδινό γάλα ξεκινά από τη φάρμα στα 0,50 ευρώ και πωλούνται στα ράφια του σούπερ μάρκετ στην τιμή των 1,97 ευρώ.
Εάν αυτή η κατάσταση συνεχιστεί τότε τα ελληνικά προϊόντα θα πάψουν να είναι ανταγωνιστικά ακόμη και για την ίδια την χώρα, θα συνεχιστούν οι «στρεβλώσεις» στην αγορά με τους παραγωγούς να αφήνουν ανοιχτή τιμή. ‘Άσχημη θα είναι η κατάληξη και για τα ελληνικά προϊόντα καθώς τα ελληνοποιημένα προϊόντα θα τα οδηγήσουν… στα αζήτητα.
Την ίδια ώρα, αποσύρονται σταδιακά από τα ράφια των σούπερ μάρκετ τα ταμπελάκια με τη μόνιμη μείωση τιμής καθώς η ισχύς του μέτρου εκπνέει στις 31 Μαΐου.
Αξίζει να σημειωθεί πως το μέτρο δεν θα επεκταθεί καθώς υπερκαλύπτεται από τη μείωση τιμών έως και 15% για 4.000 προϊόντα ενώ η μόνιμη μείωση τιμής 5% αφορούσε 1.500 προϊόντα.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!