Η BMW παρουσίασε μια σειρά από ενημερώσεις για τη δημοφιλή Σειρά 3. Μεταξύ των αλλαγών περιλαμβάνεται μια μεγαλύτερη μπαταρία για την plug-in υβριδική 330e, η οποία διαθέτει πλέον αυτονομία 101 χλμ. χωρίς εκπομπές ρύπων.
Αυτό σηματοδοτεί επίσημα το δεύτερο facelift στο μέσο της ζωής της Σειράς 3. Το πρώτο παρουσιάστηκε πριν από δύο χρόνια. Ωστόσο, αυτή τη φορά οι βελτιώσεις είναι κυρίως μηχανικές. Οι αισθητικές αλλαγές περιορίζονται σε ορισμένες νέες επιλογές χρωμάτων, τροχών αλουμινίου και υφασμάτων στο εσωτερικό.
Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά στη γκάμα της BMW Σειράς 3 είναι η μεγάλη ποικιλία των προσφερόμενων κινητήριων μονάδων. Τόσο το Sedan όσο και το Touring (station wagon) μοντέλο διατίθενται με δυνατότητα επιλογής από τέσσερις κινητήρες βενζίνης και τέσσερις diesel. Οι διάφοροι κινητήρες αποδίδουν ισχύ από 150 έως 286 ίππους.
Σε αυτούς προστίθενται οι 6κύλινδρες εν σειρά μονάδες που συναντάμε κάτω από το καπό των μοντέλων M Performance: ο βενζινοκινητήρας των M340i xDrive, απόδοσης 374 ίππων και 500 Nm ροπής, και ο αντίστοιχος diesel των BMW M340d xDrive με απόδοση 340 ίππων και 700 Nm ροπής. Τα κινητήρια σύνολα των μοντέλων M Performance συνεργάζονται με ένα κιβώτιο 8 σχέσων Steptronic Sport, με εξαιρετικά άμεσες αλλαγές ταχυτήτων.
Το σύστημα τετρακίνησης BMW xDrive είναι επίσης στάνταρ για την ενίσχυση της ευελιξίας και της πρόσφυσης. Η ανάρτηση M Sport με σπορ σύστημα διεύθυνσης με μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιασμού, το διαφορικό και τα φρένα M Sport περιλαμβάνονται επίσης στον βασικό εξοπλισμό για να προσφέρουν έναν συνδυασμό δυναμικής απόδοσης, ακρίβειας και ενθουσιασμού.
Την ίδια στιγμή, οι plug-in υβριδικές εκδόσεις έχουν δεχθεί αναβαθμίσεις στην τεχνολογία μπαταριών και τη φόρτιση υψηλής τάσης. Συγκεκριμένα, παρουσιάστηκε μία νέα, μεγαλύτερη μπαταρία για την plug-in υβριδική 330e. Η συνδυαστική ισχύς του βενζινοκινητήρα και του ηλεκτροκινητήρα παραμένει στους 292 ίππους, αλλά η νέα μπαταρία υψηλής τάσης 19,5 kWh επιτρέπει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 101 χλμ. Η BMW αναφέρει ότι η υψηλή ενεργειακή πυκνότητα επιφέρει σημαντική αύξηση της απόδοσης του συστήματος, χωρίς συμβιβασμούς στο χώρο της καμπίνας ή την πρακτικότητα.
Το σύστημα της 330e επιτρέπει πλέον ταχύτερη τριφασική φόρτιση 11 kW, που σημαίνει ότι η πλήρωση της μεγαλύτερης μπαταρίας (0-100%) μπορεί να ολοκληρωθεί σε δύο ώρες και 15 λεπτά. Η BMW ισχυρίζεται ότι το πλαίσιο του αυτοκινήτου έχει δεχθεί σε ενδελεχή εξέλιξη, με αύξηση της άνεσης σε όλες τις οδηγικές καταστάσεις, χωρίς καμία απώλεια της συνηθισμένης δυναμικής ικανότητας της Σειράς 3.
Το πιο πρόσφατο λειτουργικό σύστημα 8.5 για το infotainment είναι διαθέσιμο στη νέα Σειρά 3. Αυτή η ρύθμιση χρησιμοποιεί κουμπιά Quickselect, τα οποία σύμφωνα με την BMW βελτιστοποιούν τον έλεγχο του κλιματισμού. Η Σειρά 3 δεν διαθέτει φυσικά χειριστήρια κλιματισμού και ελέγχεται από την κεντρική οθόνη αφής ή μέσω φωνητικών εντολών.
Η ανανεωμένη Σειρά 3 αποκτά νέο σχεδιασμό τιμονιού και στα στοιχεία εσωτερικής διακόσμησης, καθώς και εσωτερικό φωτισμό «cascade» που μπορεί να ρυθμιστεί ως προς το χρώμα και τη φωτεινότητα. Για τα καθίσματα διατίθεται νέο διάτρητο ύφασμα Sensatec, ενώ το προαιρετικό δέρμα Vernasca προσφέρεται πλέον σε τέσσερις αποχρώσεις.
Η BMW έχει λανσάρει μια επιλογή εξαρτημάτων M Performance, για να προσφέρει την εμφάνιση αυτοκινήτων M, αλλά σε ένα πιο προσιτό πακέτο. Αυτά περιλαμβάνουν μάσκα, splitter καλύμματα καθρεπτών από ανθρακονήματα, καθώς και μαρσπιέ, σπόιλερ και διαχύτες.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!