O CEO της Lamborghini εξηγεί τους λόγους που η εταιρεία είναι σκεπτική απέναντι στα ηλεκτρικά supercars.
Η Lamborghini αναβάλλει προς το παρόν την κατασκευή αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, την ώρα που ο γενικότερος σκεπτικισμός γύρω από την τεχνολογία αυξάνεται.
Αν και η απόδοση
δεν αποτελεί πρόβλημα στην παραγωγή ενός ηλεκτρικού supercar, ορισμένες
συναισθηματικές πτυχές, όπως ο ήχος του κινητήρα V10 της Huracan, δεν μπορούν
να αναπαραχθούν, δήλωσε ο επικεφαλής της Lamborghini, Στέφαν Βίνκελμαν.
Η Lamborghini
παραμένει επίσης ανοιχτή στη χρήση ηλεκτρονικών καυσίμων, εάν η νομοθεσία γίνει
πιο ευνοϊκή.
Τα πλήρως
ηλεκτρικά supercars «δεν είναι κάτι που πουλάει μέχρι στιγμής. Είναι πολύ νωρίς
και πρέπει να δούμε στην πορεία αν και πότε θα συμβεί αυτό» δήλωσε ο Βίνκελμαν.
Είναι μια τεταμένη περίοδος στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας υψηλής τεχνολογίας, ο οποίος εξετάζει πώς να αντιμετωπίσει τις ρυθμιστικές πιέσεις για μείωση των εκπομπών, καθώς η ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα επιβραδύνεται και οι κυβερνήσεις περιορίζουν τις επιδοτήσεις τους. Η Mercedes-Benz Group AG έχει σταματήσει την ανάπτυξη ξεχωριστών υποστρωμάτων για ηλεκτρικά πολυτελή σεντάν για εξοικονόμηση χρημάτων και σχεδιάζει να πουλήσει βενζινοκίνητα περισσότερο από το αναμενόμενο.
Ο ανταγωνιστής της
Lamborghini, της Ferrari, έχει
προχωρήσει περισσότερο στην ηλεκτροκίνηση και τον επόμενο μήνα σχεδιάζει να
ανοίξει ένα εργοστάσιο που θα κατασκευάζει υβριδικά και ηλεκτρικά supercars στο
Μαρανέλο της Ιταλίας. Το πρώτο της πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο αναμένεται να
κατασκευαστεί το επόμενο έτος.
Πάντως όπως τονίζει
το Bloomberg,η κινεζική
κατασκευάστρια ηλεκτρικών οχημάτων BYD Co. πρόλαβε και τις δύο, αφού παρουσίασε
ένα ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο αξίας 1,68 εκατομμυρίων γιουάν (232.452 δολάρια) τον
Φεβρουάριο. Το Yangwang U9 θα πωλείται αρχικά μόνο στην Κίνα, όπου η έκθεση της
Lamborghini είναι «περιορισμένη», επισήμανε ο Βίνκελμαν.
Η Lamborghini
γνώρισε μεγάλη επιτυχία στην πώληση plug-in υβριδικών αυτοκινήτων,
συμπεριλαμβανομένου του σπορ αυτοκινήτου Revuelto, αλλά το πρώτο της πλήρως
ηλεκτρικό μοντέλο, το δίθυρο crossover Lanzador δεν θα είναι διαθέσιμο μέχρι το
2028.
Παρόλα αυτά, η
αυτοκινητοβιομηχανία αναθεωρεί την αλυσίδα εφοδιασμού και την παραγωγή της,
ώστε μέχρι το 2030 να παράγει αυτοκίνητα με 40% λιγότερες εκπομπές διοξειδίου
του άνθρακα σε σχέση με σήμερα, δήλωσε ο Βίνκελμαν. Όσον αφορά τα συνθετικά
καύσιμα, η μάρκα επωφελείται από την δουλεια που κάνει σε αυτόν τον τομέα η Porsche,
μια εταιρείας κατασκευής πολυτελών αυτοκινήτων που επίσης ανήκει στο χαρτοφυλάκιο
της Volkswagen, όπως η Lamborghini.
Τα συνθετικά
καύσιμα θα μπορούσαν να έρθουν πιο δυναμικά στο προσκήνιο σε δύο χρόνια, όταν η
Ευρωπαϊκή Ένωση θα επανεξετάσει το σχέδιό της να απαγορεύσει ουσιαστικά τις
πωλήσεις νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης μέχρι το 2035.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!