Η Honda διπλασιάζει τις επενδύσεις της στα ηλεκτρικά οχήματα σε 64 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το τέλος της δεκαετίας για να μειώσει το κόστος παραγωγής των ηλεκτρικών οχημάτων επόμενης γενιάς, να φέρει την παραγωγή μπαταριών στο εσωτερικό της και να επιταχύνει την ανάπτυξη μιας νέας γκάμας επτά κερδοφόρων ηλεκτρικών οχημάτων μέχρι το 2030.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Honda Τοσιχίρο Μίμπε διευκρίνισε τη σειρά των επερχόμενων ηλεκτρικών μοντέλων (EV), λέγοντας ότι το χαρτοφυλάκιο θα ξεκινήσει με τρία ονόματα το 2026, θα ξεκινήσει από τη βασική αγορά της Βόρειας Αμερικής και θα έχει κλίση προς τα crossover.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τα 5 πιο γρήγορα αυτοκίνητα που υπάρχουν
Η Honda προϊδέασε για τη σειρά, που ονομάζεται σειρά 0, τον Ιανουάριο στην έκθεση καταναλωτικών ηλεκτρονικών ειδών στο Λας Βέγκας. Αλλά ο Mibe ανέλυσε λεπτομερώς την δημιουργία του μοντέλου στην ετήσια ενημέρωση της επιχειρηματικής στρατηγικής του.
Η παρουσίαση του Mibe επικεντρώθηκε στην επιχειρηματική υπόθεση της Honda για την επίτευξη μιας κερδοφόρας επιχείρησης EV. Ο Mibe δήλωσε ότι δεν ανησυχεί από την πρόσφατη επιβράδυνση της αγοράς στην υιοθέτηση EV.
“Το περιβάλλον που περιβάλλει την ηλεκτροκίνηση των αυτοκινήτων αλλάζει δραστικά και πολλοί στη Δύση αναφέρονται στην επιβράδυνση των πωλήσεων EV λέγοντας ότι η διάδοση των EV έχει φτάσει στο απροχώρητο”, δήλωσε ο Mibe, ο μοναδικός CEO ιαπωνικών αυτοκινητοβιομηχανιών που έχει δεσμευτεί μέχρι στιγμής να εγκαταλείψει την εσωτερική καύση. “Εμείς υποστηρίζουμε ότι τα EV είναι η πιο αποτελεσματική λύση σε προϊόντα κινητικότητας, όπως οι μοτοσικλέτες, και τα αυτοκίνητα”.
Η νούμερο 2 αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας θέλει να μειώσει το κόστος της μπαταρίας κατά 20% μέχρι το 2030 και να μειώσει το συνολικό κόστος παραγωγής EV κατά 35% μέχρι τότε. Ο στόχος, δήλωσε ο Mibe, είναι να επιτευχθεί κερδοφορία στην επιχείρηση EV της Honda με απόδοση επί των πωλήσεων 5% σε ετήσιο όγκο 2 εκατομμυρίων EV παγκοσμίως το 2030.
Για να φτάσει εκεί, η Honda λέει ότι πρέπει να επενδύσει 10 τρισεκατομμύρια γιεν (64,28 δισεκατομμύρια δολάρια), ένα ποσό που καλύπτει νέα εργοστάσια συναρμολόγησης, εργοστάσια μπαταριών, μηχανήματα και λογισμικό.
Πρόκειται για ένα στρατοσφαιρικό ποσό για μια εταιρεία που μόλις κατέγραψε καθαρά κέρδη οικονομικού έτους μόλις 1,12 τρισεκατομμυρίων γιεν (7,20 δισεκατομμυρίων δολαρίων). Και είναι διπλάσια από την δαπάνη που ανακοίνωσε η Mibe μόλις πριν από δύο χρόνια.
“Θα υπάρξει μια τεράστια επένδυση”, δήλωσε ο Mibe. “Αλλά πιστεύουμε ότι θα μπορέσουμε να αποσβέσουμε την επένδυσή μας με την επιχείρηση EV που θα ακολουθήσει”.
Ξεκινώντας με τη σειρά 0 το 2026
Η σειρά 0, η οποία θα κάνει το ντεμπούτο της το 2026, θα είναι ο άξονας της στρατηγικής.
Τα τρία πρώτα οχήματα της Σειράς 0 θα είναι ένα μεσαίου μεγέθους crossover, ένα entry-level crossover και το Saloon, ένα σεντάν σε σχήμα σφήνας που παρουσιάστηκε στη CES. Τέσσερα άλλα οχήματα της Σειράς 0 καταφθάνουν ως εξής:
- 2027: μεγάλο crossover τριών σειρών
- 2028: Συμπαγές crossover
- 2029: Μικρό crossover
- 2030: Συμπαγές σεντάν
Βασικά στοιχεία αυτών των οχημάτων της Σειράς 0 θα είναι η μείωση του συνολικού ύψους του οχήματος κατά 10% και οι προεξοχές που θα είναι κατά 10 τοις εκατό μικρότερες. Θα ζυγίζουν περίπου 100 κιλά ελαφρύτερα από τα σημερινά EV της Honda και θα κινούνται με εξαιρετικά λεπτές μπαταρίες κατασκευασμένες με περιβλήματα gigacast.
Τα οχήματα θα έχουν αυτονομία άνω των 482 χιλιομέτρων, με βάση το καθεστώς δοκιμών της EPA των ΗΠΑ, δήλωσε ο Mibe. Και το λογισμικό τους θα χρησιμοποιεί διατάξεις system-on-chip που ενοποιούν τους ημιαγωγούς σε μια κεντρική ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου που λειτουργεί ως “ενιαίος εγκέφαλος για το όχημα”, δήλωσε ο Mibe.
Εκτός από τα EVs της σειράς 0 για παγκόσμιες αγορές όπως η Βόρεια Αμερική και η Ιαπωνία, η Honda παρουσιάζει επίσης μια παράλληλη σειρά EVs ειδικά σχεδιασμένων για την Κίνα. Η Honda θέλει να εισαγάγει εκεί 10 από αυτές τις ονομασίες EV μέχρι το 2027 και να αποκτήσει το 100% των πωλήσεών της στην Κίνα από EV μέχρι το 2035.
Η Honda σχεδιάζει επίσης μια ξεχωριστή σειρά mini-EV για την εγχώρια αγορά της Ιαπωνίας.
Για να κατασκευάσει κερδοφόρα τη διεθνή σειρά 0, η Honda αναθεωρεί το παγκόσμιο σύστημα παραγωγής της με στόχο να το καταστήσει καθετοποιημένο μέχρι το τέλος της δεκαετίας, δήλωσε ο Mibe.
Η ιδέα είναι να φέρει τα πάντα, από τις μπαταρίες και το λογισμικό μέχρι την παραγωγή οχημάτων στο εσωτερικό της εταιρείας, καθώς η εταιρεία αγωνίζεται να συγκρατήσει το κόστος και να διοικήσει τις καλύτερες νέες τεχνολογίες. Η στροφή είναι κρίσιμη για το σχέδιο της αυτοκινητοβιομηχανίας να καταργήσει εντελώς την εσωτερική καύση στα οχήματά της μέχρι το 2040.
Διαβάστε την συνέχεια στο topgeargreece.gr
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!