Το κύριο ζητούμενο από ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι η αυτονομία. Η πιο συνηθισμένη ερώτηση είναι; «Πάει Αθήμα-Θεσσαλονίκη χωρίς στάση για φόρτιση;» Η Mustang Extended Range της δοκιμής απαντάει καταφατικά στην ερώτηση καθώς διαθέτει μια εντυπωσιακή αυτονομία που αγγίζει τα 610 χλιόμετρα. Την ίδια στιγμή η Ford Mustang Mach- E RWD ER σε αφήνει κυριολεκτικά άφωνο με την εμφάνιση της η οποία είναι μοναδική και το κυριότερο έχει το DNA της θρυλικής μάρκας
Η σχεδίαση της Ford Mustang Mach- E RWD ER σου δίνει την εντύπωση ότι κινείται ακόμη και όταν είναι σταματημένη. Μοιάζει σαν ένα αιλουροειδές έτοιμο να ορμήξει. Στην κλειστή μάσκα δεσπόζει το εμβληματικό λογότυπο της μάρκας με τπο άλογο να καλπάζει.Μια νότα από το παρελθόν.
Μπροστά εντυπωσιάζουν το μακρύ καπό και τα επιθετικά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας adaptive LED, φώτα τα οποία ενεργοποιούν αυτόματα τους προβολείς, οι οποίοι κλείνουν μόλις αναγνωρίσουν ότι έρχεται αυτοκίνητο από την αντίθετη πλευρά του δρόμου.
Τα φωτιστικά σώματα ρυθμίζουν την δέσμη τους ακολουθώντας το στρίψιμό του τιμονιού. Η κλίση της οροφής παραπέμπει σε κουπέ κατασκευή ενώ οι τονισμένοι θόλοι με τις σκουρόχρωμες ζάντες των 18 ιντσών να τους «γεμίζουν» δίνουν ακόμη πιο σπορ εμφάνιση.
Στην ανασηκωμένη ουρά του αυτοκινήτου ξεχωρίζουν τα τρία ανεξάρτητα στοιχεία φωτισμού ενώ και εδώ συναντάμε το αλογάκι στην μέση του πορτμπαγκάζ . Από ότι φαίνεται οι σχεδιαστές με αυτές τις επιλογές θέλησαν να δώσουν όσο δυνατόν περισσότερα στοιχεία από το εμβληματικό Mustang του παρελθόντος.
Η νέα Mustang Mach-E είναι η πρώτη SUV Mustang στην ιστορία της μάρκας ,η οποία «πατάει» πάνω σε ένα νέο πάτωμα, ειδικά σχεδιασμένο για ηλεκτρικά οχήματα. Μιλάμε για ένα μεγάλο crossover που απέχει από το έδαφος μόλις 14,5 εκατοστά. Η τεχνολογία κάνει την εμφάνιση της μόλις πλησιάσεις στοι αυτοκίνητο.
Πατάς το κουμπί στην κολώνα της πόρτας όπου υπάρχει και συνδυασμός με νούμερα και ανοίγει ηλεκτρικά για να περάσεις στον χώρο των επιβατών.
Περνώντας στο εσωτερικό εντοπίζεις άμεσα την κορυφαία ποιότητα κατασκευής με προσεγμένα υλικά που έχουν και εξαιρετική συναρμογή.Νότα παρελθόντος δεν μπορούσαν να δώσουν στο εσωτερικό εκτός από το σήμα στο τιμόνι καθώς εκεί η τεχνολογία μπαίνει σε πρώτο πλάνο με επιλογές στις οθόνες αλά Tesla.
Μόλις καθίσεις στα μεγάλα αναπαυτικά δερμάτινα ηλεκτρικά σε ρυθμίσεις καθίσματα αρχίζεις να θαυμάζεις το εσωτερικό. Πίσω από το τιμόνι υπάρχει οθόνη 10,2 ιντσών η οποία προσφέρει μια σειρά από πληροφορίες μεταξύ των οποίων η ταχύτητα και η ηλεκτρική αυτονομία .
Η ματιά σοιυ όμως αμέσως μετά καρφώνεται αμέσως στην hi tech τεράστια κάθετη οθόνη των 15,5 ιντσών με τα εντυπωσιακά γραφικά και την εξαιρετική σε απόκριση και ταχύτητα σε όποια εντολή και αν δώσεις. Ουσιαστικά είναι το κέντρο ελέγχου καθώς μέσω αυτής ρυθμίζονται όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου.
Το επίπεδο τεχνολογίας χαρακτηρίζεται κορυφαίο, καθώς διαθέτει και την προηγμένη γενιά του συστήματος πολυμέσων SYNC4.με 10 ηχεία.
Μέσω της κεντρικής οθόνης χειρίζεσαι τον αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, τον πλοηγό, το ηχοσύστημα της B&O ακόμη και τα θερμαινόμενα καθίσματα. Για τους…ξεχασιάρηδες μάλιστα υπάρχει η ειδοποήση στην οθόνη που σου δείχνει αν έχεις ξεχάσει στο πίσω κάθισμα …παιδί ή ακόμη και σκυλί.
Ο εξοπλισμός άνεσης για τους επιβάτες θεωρείται πληρέστατος καθώς διαθέτει μεταξύ άλλων κεντρικό κλείδωμα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους, θερμαινόμενους και αναδιπλούμενους καθρέφτες, ηλεκτρικά θερμαινόμενα καθίσματα, θερμαινόμενο τιμόνι, μια εuκρινέστατη περιμετρική κάμερα οπισθοπορείας.360 μοιρών.
Το έξυπνο σύστημα Active Park Assist όταν ενεργοποιηθεί, μπορεί να εντοπίσει έναν κατάλληλο κάθετο ή παράλληλο χώρο και στη συνέχεια να σε κατευθύνει εύκολα σε αυτόν. Τα βοηθήματα στάθμευσης με όπισθεν και πλευρικής στάθμευσης ενεργοποιούν επίσης μια ηχητική προειδοποίηση όταν πλησιάζετε πολύ αντικείμενα γύρω σας.
Μέσω της οθόνης μπορείς ακόμη να επιλέξεις τα τρία προγράμματα λειτουργίας «Whisper», «Active» και Untamed» και να ενεργοποιείς την οδήγηση με ένα πεντάλ. Οι μηχανικοί φρόντισαν να υπάρχει η δυνατότητα την ώρα της ηλεκτρικής κίνησης αν επιθυμείς να ακούς από τα ηχεία του αυτοκινήτου τον ήχο από κινητήρα V8 που σου διεγείρει τις αισθήσεις.
Το μήκος της ηλεκτρικής Mustang Mach- E RWD Extended Range φτάνει τα 4,71 μέτρα, το πλάτος τα 1,88 μέτρα και το ύψος στα 1,62 μέτρα.Η πανοραμική γυάλινη οροφή με το σκουρόχρωμο κρύσταλλο αυξάνει ακόμη περισσότερο το αίσθημα της άνεσης. Όσον αφορά τους χώρους επιβατών αυτοί χαρατηρίζονται ανετότατοι και για τους πέντε χάρη στο μεταξόνιο των σχεδόν 3 μέτρων,
Η απουσία κεντρικού τούνελ, δίνει μεγαλύτερη άνεση στον πίσω μεσαίο τρίτο επιβάτη Ο χώρος αποσκευών στον οποίον έχεις πρόσβαση ανοίγοντας ηλκετρικά την πόρτα του πόρτμπαγκαζ έχει χωρητικότητα 402 λίτρα και διαθέτει έξυπνη διάταξη .
Ο επιπλέον χώρος στο κάτω μέρος, επιτρέπει την έξυπνη τοποθέτηση των καλωδίων φόρτισης .Σημειώστε ότι υπάρχει επιπλέον χώρος αποθήκευσης 81 λίτρων ιδιάιτερα χρήσιμος για την τοποθέτηση μικρών αντικειμένων.
Το στρογγυλό περιστροφικό χειριστήριο για την κίνηση του οχήματος βρίσκεται σε εργονομική θέση. Η Ford Mustang Mach- E RWD ER «καλπάζει» χάρη στην υπάρξη ενός ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη,τοποθετημένο στον πίσω άξονα απόδοσης 294 ίππων με ροπή 430 Nm ο οποίος με το κιβώτιο ταχυτήτων μιας σταθερής σχέσης μεταφέρει την ισχύ στους πίσω τροχούς.
Ο χρόνος επιτάχυνσης είναι εντυπωσιακός καθώς για τα 0-100 χλμ./ώρα χρειάζονται μόλις 6,2 δευτερόλπετα όταν επιλέξεις το πρόγραμμα «Untamed».Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα .
Σε αυτό το πρόγραμμα με το απότομο πάτημα του δεξιού παντάλ κολλάς στο κάθισμα και νιώθεις την εθιστική αίσθηση που σε σπρώχνει να πατάς ακόμη πιο βαθιά το γκάζι. Και μιλάμε για ένα αμάξωμα 2,2 τόνων
Όμως εξίσου εντυπωσιακή είναι και η αυτονομία, η οποία αγγίζει τα 610 χιλιόμετρα με μια μόλις φόρτιση, χάρη στην μεγάλη μπαταρία χωρητικότητας 91 kWh. Η τιμή αυτή είναι εφικτή αν επιλέξεις τα προγράμματα «Whisper», «Active» και τη χρήση μόνο του δεξιού πεντάλ (i-Pedal Drive) πετυχαίνοντας την μέγιστη ανάκτηση ενέργειας,με κατανάλωση κάτω από τις 12 KWh. Ουσιαστικά δεν χρειάζεσαι σε αυτή την περίπτωση το σύστημα πέδησης γλυτώντας την φθορά στα φρένα
Η μπαταρία της Mach-E Extended Range για να φορτίσει με εσωτερικό φορτιστή AC ισχύος 11 kW, χρειάζεται αν είναι άδεια 9,5 ώρες. Σε κάθε ώρα φόρτισης σε ταχυφορτιστή, αντιστοιχούν 42-45 χλμ. αυτονομίας.Πάντως η μπαταρία της Mach-E Extended Range μπορεί να υποστηρίξει ταχύτητες έως και 150 kW, με ταχύτητα φόρτισης σε ταχυφορτιστή 300 ΚW, με αναπλήρωση ενέργειας από το 10% στο 80%. μέσα σε περίπου 40 λεπτά.
Η οδική συμπεριφορά της Ford Mustang Mach- E RWD ER αποκαλύπτει το DNA της μάρκας σε επαρχιακό δρόμο με στροφές. Το στιβαρό πλαίσιο και το εξαιρετικό ζύγισμα του αυτοκινήτου χάρη στην τοποθέτηση των μπαταριών ανάμεσα στους δύο άξονες με την σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεων σου επιτρέπουν να κινυηθείς σε κλειστές καμπές του δρόμου με μεγάλη ταχύτητα ελέγχοντας τις αντιδράσεις του αμαξώματος. Σύμμαχος σου στην σπορ οδήγηση είναι και το τιμόνι που δίαθέτει καλή πληροφοόιρηση και αμεσότητα στις εντολές σου.
Η κίνηση στους πίσω τροχούς σου δίνουν την δυνατότητα να «παίξεις» λίγο με την «ουρά» του αυτοκινήτου αλλά πολύ γρήγορα τα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου φέρνουν τα πράγματα στην θέση τους .
Στον ανοιχτό δρόμο η Ford Mustang Mach- E RWD ER «καταπίνει» χιλιόμετρα με ευθυβολία και υποδειγματική σταθερότητα αφήνοντας ξεεκούραστους οδηγό και επιβάτες.
Τα φρένα έχουν την γνωστή αίσθηση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου και στην περίπτωση της ηλεκτρικής Mustang ακινητοποιούν άμεσα το αυτοκίνητο ακολουθώντας την πολύ καλή εικόνα της οδικής συμπεριφοράς.
Η Ford Mustang Mach- E RWD ER είναι ένα ιδιαίτερα εντυπωσιακό σε εμφάνιση αυτοκίνητο με εντυπωσαική αυτονομία και αγωνιστικές επιδόσεις με σπορ χαρακτηριστικά στον δρόμο. Διαθέτει υψηλή τεχνολογία άνεσης και ασφάλειας και τιμές που ξεκινούν από τα 67500 ευρώ χωρίς το όφελος από το πρόγραμμα «ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ».
Η εργοστασιακή εγγύηση των 8 χρόνων ή 160000 χιλιόμετρα είναι μια απόδειξη της αξιοπιστίας του αυτοκινήτου.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ:ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΚΟΥΜΑΣ
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!