Όμως, το θέμα ξεκαθάρισε οριστικά. Η Seat θα συνεχίσει να υπάρχει και δεν είναι δυνατόν να απαρνηθούν την ιστορία της. Για τον λόγο αυτό θα επαναπροσδιοριστεί ο κατασκευαστικός ρόλος της, ώστε να δημιουργηθεί εμπορικά ο ζωτικός χώρος που θα της εξασφαλίσει πωλήσεις και κερδοφορία και δεν θα συγκρούεται με την CUPRA.
Ο Ουέιν Γκρίφιθς, ο Διευθύνων Σύμβουλος των δύο εταιρειών, ρωτήθηκε σχετικά από συνάδελφο του βρετανικού Autocar και απάντησε: «Το μέλλον της Seat θα είναι εξασφαλισμένο όταν τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα θα είναι οικονομικά προσιτά και θα μπορούν να αφήνουν κέρδος. Το ερώτημα είναι πότε η Seat θα μπει στη διαδικασία να κατασκευάσει και να διαθέτει στην αγορά ένα νέο ηλεκτροκίνητο μοντέλο το οποίο θα κοστίζει 20.000 ευρώ. Στον Όμιλο Seat θα παραμείνουμε εστιασμένοι στην CUPRA για το προσεχές μέλλον, λόγω του γεγονότος ότι είναι απλώς πιο κερδοφόρα. Θα εστιάσουμε την προσοχή μας και πάλι στη Seat όταν τα ηλεκτροκίνητα οχήματα θα είναι φτηνότερα και θα υπάρχει η κατάλληλη ζήτηση γι’ αυτά. Η προτεραιότητά μου είναι η κερδοφορία», επισήμανε.
Ο Γκρίφιθς διευκρίνισε ότι «η Seat θα συνεχίσει να συνυπάρχει με την CUPRA τουλάχιστον για τα επόμενα πέντε χρόνια. Θα πορεύονται (εμπορικά) σε τέλεια αρμονία, καθώς δεν εμποδίζουν η μία την άλλη. Υπάρχει χώρος για και τις δύο και η μία δεν αποκλείει την άλλη. Όμως, κάποιες φορές πρέπει να βάζεις προτεραιότητες, να σώσεις την εταιρεία σου, να διασφαλίζεις τους εργαζομένους σου και το μέλλον».
Τέλος, το κορυφαίο στέλεχος του ισπανικού Ομίλου ξεκαθάρισε ότι η CUPRA θα τοποθετείται πάντα πάνω από τη Seat σε ό,τι αφορά στην εικόνα και στην ποιότητα των μοντέλων της. Κατά συνέπεια, τα αυτοκίνητά της θα πωλούνται ακριβότερα από αυτά της δεύτερης για να εξασφαλίζεται η σχετική κερδοφορία αλλά και να δημιουργείται ο εμπορικός χώρος στον οποίο θα βρίσκουν πρόσφορο έδαφος πωλήσεων αυτά της Seat.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!