Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Tesla: Οι ΗΠΑ ζητούν εξηγήσεις για ατυχήματα που σχετίζονται με τον αυτόματο πιλότο – Οικονομικός Ταχυδρόμος

Tesla: Οι ΗΠΑ ζητούν εξηγήσεις για ατυχήματα που σχετίζονται με τον αυτόματο πιλότο – Οικονομικός Ταχυδρόμος


Οι αμερικανικές αρχές  ζητούν λεπτομερείς απαντήσεις και έγγραφα από την Tesla για τα προβλήματα με τον αυτόματο πιλότο στα οχήματά της, ανοίγοντας μια νέα καρτέλα σε μια έρευνα που αφορά την ανάκληση άνω των 2 εκατομμυρίων οχημάτων για την εγκατάσταση νέων δικλείδων ασφαλείας στον αυτόματο πιλότο τον περασμένο Δεκέμβρη.

Η Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας (NHTSA) των ΗΠΑ δήλωσε τον περασμένο μήνα ότι προχωρά στη διεξαγωγή έρευνας, έχοντας λάβει αναφορές για 20 δυστυχήματα που αφορούσαν οχήματα στα οποία είχαν εγκατασταθεί οι ενημερώσεις λογισμικού στο πλαίσιο της ανάκλησης της Tesla. Σε επιστολή της, η υπηρεσία ανέφερε ότι είχε “αρκετές ανησυχίες” σχετικά με την ανάκληση.

Tesla vs Tesla: Η δικαστική διαμάχη του Μασκ στην Ινδία

Η Tesla είχε δηλώσει τον Δεκέμβριο ότι η ανάκληση, η οποία η μεγαλύτερη μέχρι σήμερα και κάλυπτε 2,03 εκατομμύρια οχήματα στις ΗΠΑ, σχεδόν όλα τα οχήματά της που βρίσκονταν σε κυκλοφορία, έγινε για να διασφαλιστεί ότι οι οδηγοί θα προσέχουν περισσότερο όταν χρησιμοποιούν το προηγμένο σύστημα υποβοήθησης οδηγού.

Τι ζητά η NHTSA

Η έρευνα της NHTSA για την ανάκληση αφορά τα μοντέλα Y, X, S, 3 και Cybertruck στις ΗΠΑ, τα οποία διαθέτουν αυτόματο πιλότο και έχουν κατασκευαστεί μεταξύ 2012 και 2024. Η Tesla έχει δηλώσει επανειλημμένα ότι το autopilot δεν καθιστά τα οχήματα αυτοκινούμενα και προορίζεται για συνδυαστική χρήση με έναν οδηγό ο οποίος είναι προετοιμασμένος να τοποθετήσει τα χέρια του στο τιμόνι.

Η NHTSA δήλωσε ότι έχει στείλει επιστολή στην Tesla στην οποία ζητά λεπτομέρειες σχετικά με την ανάκληση και την αποστολή εγγράφων έως την 1η Ιουλίου. Ειδικότερα, απαιτεί από την Tesla συγκριτικά στοιχεία σχετικά με τις επιδόσεις των οχημάτων μετά την ανάκληση, μαζί με τον του αριθμό των προειδοποιήσεων οι οποίες καλούσαν τους οδηγούς να τοποθετήσουν τα χέρια τους στο τιμόνι.

Κατά τη διάρκεια της έρευνας, η οποία ξεκίνησε τον Αύγουστο του 2021, η NHTSA δήλωσε ότι είχε εντοπίσει τουλάχιστον 13 ατυχήματα με τουλάχιστον έναν θάνατο και πολλά ακόμη με σοβαρούς τραυματισμούς στα οποία “η κακή χρήση του συστήματος από τον οδηγό έπαιξε προφανή ρόλο”.



Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

ΚΟΣΜΟΣ

Ο προϋπολογισμός του 2025, που κατατέθηκε στη Βουλή, προβλέπει ανάπτυξη 2,3%, πρωτογενές πλεόνασμα 2,4% του ΑΕΠ και δημόσιο χρέος στο 147,5% της ΑΕΠ. Παράλληλα,...

ΕΛΛΑΔΑ

Εξαρθρώθηκε σπείρα στα Μέγαρα, των οποίων οι εμπλεκόμενοι εξαπάτησαν έναν άνδρα επί σειρά ετών, έχοντας ως βιτρίνα μία «καφετζού». Θύμα τους ήταν ένας ηλικιωμένος,...

ΚΟΣΜΟΣ

Τις τελευταίες ώρες ο Ρώσος πρόεδρος συνομιλεί με έναν ξένο ηγέτη, το όνομα του οποίου δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό. Υπάρχει η υπόθεση πως...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

«Το debate των υποψήφιων για την προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, που διεξήχθη στην ΕΡΤ, στέφθηκε με πλήρη επιτυχία. Οι τέσσερις υποψήφιοι, ο Απόστολος Γκλέτσος,...