Τα στελέχη της Tesla θέλουν να διατηρήσουν την πρωτοπορία τους στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα και να δημιουργούν νέα τα οποία να έχουν μικρότερο κόστος κατασκευής και κατά συνέπεια να είναι πιο φτηνή η τιμή πώλησής τους.
Για να γίνει αυτό η αμερικανική εταιρεία έχει επιλέξει τη διαδικασία παραγωγής του gigacasting όπου το πλαίσιο και οι μπαταρίες του αυτοκινήτου κατασκευάζονται με ενιαίο τρόπο και σε σύντομο χρονικό διάστημα σε σχέση με την κλασική διαδικασία.
Όμως, σύμφωνα με δημοσίευμα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters η Tesla υπαναχωρεί από αυτό το σχέδιό της καθώς η επένδυση για την απόκτηση των κατάλληλων πρεσών είναι μεγάλη και αυτή την περίοδο τα έσοδά της είναι περιορισμένα και η χρηματιστηριακή τιμή της μετοχής της μειώνεται.
Όπως είναι γνωστό, η εταιρεία έχει αρχίσει να περιορίζει το λειτουργικό κόστος της και ήδη έχει ανακοίνωσε τη μείωση κατά 10% του προσωπικού της. Μάλιστα, πριν από λίγες ημέρες σχεδόν όλοι οι εργαζόμενοί της στο τμήμα ταχυφορτιστών της εταιρείας ειδοποιήθηκαν μέσω e-mail ότι απολύονται.
Η νέα επένδυση στην αύξηση της παραγωγικής διαδικασίας μέσω gigacasting δεν θα αφορούσε μόνο στο Model 2 αλλά και στα οχήματα ρομποταξί που σκοπεύει να δημιουργήσει και να δώσει προς χρήση η Tesla.
Τώρα, όμως, αυτή η σκέψη εγκαταλείπεται καθώς ο στόχος είναι να μειωθούν οι βραχυπρόθεσμες δαπάνες της εταιρείας ως αντιστάθμισμα στην επιβράδυνση πωλήσεων των μοντέλων της η οποία έχει αρχίσει να καταγράφεται από πέρυσι τον Οκτώβριο.
Βεβαίως, το φαινόμενο δεν αφορά μόνο σε αυτή αλλά και στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα και των υπόλοιπων εταιρειών, καθώς η ζήτηση μειώθηκε λόγω του περιορισμού ή της κατάργησης των κρατικών οικονομικών κινήτρων για την απόκτησή τους, σε πολλές χώρες της Ευρώπης.
Το Model 2 διαφημίστηκε από την Tesla ως ένα όχημα που θα κοστίζει λιγότερο από 25.000 δολάρια (περίπου 23.000 ευρώ, τρέχουσα συναλλαγματική ισοτιμία). Όμως, τώρα η διαδικασία εξέλιξης και παραγωγής του φαίνεται ότι σταματά εξαιτίας της έλλειψης των απαραίτητων πόρων.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!