Οι Τσέχοι σχεδιάζουν και εξελίσσουν ένα πρωτότυπο που συνδυάζει την αγωνιστική απόδοση με τη βιωσιμότητα, βασισμένο στο Enyaq Coupe RS, και τώρα έδωσαν στη δημοσιότητα τις πρώτες teaser εικόνες του.
Το πρωτότυπο Enyaq RS Race υιοθετεί πολλές από τις σχεδιαστικές ιδέες και την τεχνογνωσία της Skoda από τη διεθνή σκηνή των ράλι, κυρίως στην αεροδυναμική του Skoda Fabia RS Rally2. Σκοπός του πρωτοτύπου είναι να αποτελέσει την πλατφόρμα εξέλιξης και δοκιμής καινοτομικών τεχνολογιών για τα μελλοντικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Mlada Boleslav.
Ξεκινώντας από τον άκρως επιθετικό σχεδιασμό, διαπιστώνουμε στο Enyaq RS Race την τεράστια πίσω πτέρυγα, τις επιπλέον πτέρυγες στις άκρες του εμπρός προφυλακτήρα και του splitter (εμπρός κάτω πτέρυγα) και τους πολύ πιο ογκώδεις θόλους των τροχών.
Αυτά συνδυάζονται με την πλατιά πλατφόρμα του αυτοκινήτου, με το χαμήλωμα του αμαξώματος και τη μείωση του βάρους, με τα μεγαλύτερα ελαστικά και με την «ηλεκτρική» τετρακίνηση. Όλα μαζί θα αναβαθμίσουν την πρόσφυση σε αγωνιστικό ρυθμό, όταν η Skoda περάσει το Enyaq RS Race από το χαρτί στην πραγματικότητα.
Αυτό, σημειωτέον, είναι το τρίτο ηλεκτρικό αγωνιστικό πρωτότυπο της Skoda. Προηγήθηκε το 2021 το Fabia RE-X1, που βασισμένο στο σασί του Fabia Rally2 evo διέθετε ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 260 kW, και έπειτα το Skoda Vision GT.
To τελευταίο είναι ένα εντυπωσιακό ηλεκτρικό μονοθέσιο, που σχεδιάστηκε για τις ανάγκες του videogame του PlayStation, Gran Turismo 7. Η σπουδή του Vision GT άντλησε την έμπνευσή της από το θρυλικό Skoda 1100 OHC Spider του 1957.
«H τεχνογνωσία που αποκτήσαμε από το Fabia RE-X1 τροφοδοτήθηκε στο Enyaq RS Race» είπε ο Michal Hrabanek, διευθυντής της Skoda Motorsport. «Αυτό το συναρπαστικό αυτοκίνητο αποδεικνύει ότι το motorsport, που είναι βαθύτατα καθιερωμένο στο DNA της Skoda, όχι μόνο ενισχύει τον συναισθηματικό αντίκτυπο της μάρκας, αλλά συνεισφέρει επίσης πολύτιμες εμπειρίες και τεχνολογίες στα επερχόμενα μοντέλα δρόμου της Skoda».
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!