Την αύξηση πωλήσεων υβριδικών οχημάτων δρομολογεί η Hyundai Motor σε μια προσπάθεια να αντισταθμίσει την επιβράδυνση της ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα.
Η νοτιοκορεατική αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να δαπανήσει περισσότερα για το εργοστάσιο παραγωγής που κατασκευάζει στην πολιτεία Τζόρτζια των ΗΠΑ, προκειμένου να παράγει υβριδικά οχήματα στις εγκαταστάσεις, δήλωσε ο Σεούνγκ Τζο Λι, οικονομικός διευθυντής της Hyundai, κατά τη διάρκεια τηλεφωνικής κλήσης μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων την Πέμπτη.
Το εργοστάσιο προοριζόταν αρχικά να παράγει αποκλειστικά οχήματα με μπαταρίες, προκειμένου να συμμορφωθεί με τον νόμο του προέδρου Τζο Μπάιντεν για τη μείωση του πληθωρισμού, ο οποίος προσφέρει κίνητρα για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων στη χώρα, σύμφωνα με το Bloomberg.
Η κίνηση για την αύξηση της παραγωγής υβριδικών οχημάτων ακολουθεί μια ευρεία επιβράδυνση της ζήτησης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με τις Volkswagen AG, Mercedes-Benz Group AG και Tesla Inc. να αναφέρουν μειωμένες πωλήσεις στις αρχές του έτους. Ειδικά η Ευρώπη αντιμετωπίζει επίμονη αδυναμία, καθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες αντιμετωπίζουν τα υψηλότερα επιτόκια, την επιβράδυνση της οικονομικής ανάπτυξης και την εξασθένιση των επιδοτήσεων για τα EVs.
Η Hyundai δήλωσε ότι οι παραδόσεις οχημάτων με μπαταρίες αντιπροσώπευαν το 4,5% των συνολικών αποστολών της κατά τους πρώτους τρεις μήνες του τρέχοντος έτους, από 6,5% πριν από ένα χρόνο. Οι πωλήσεις υβριδικών οχημάτων της εταιρείας σκαρφάλωσαν κατά περίπου 17% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα σε σχεδόν 98.000 μονάδες, δήλωσε.
Οι μετοχές έπεσαν έως και 2,6% στις συναλλαγές στη Σεούλ πριν περιορίσουν τις απώλειες στο 1%.
Η έκρηξη στα υβριδικά
«Υπήρξε μεγάλη πτώση στις πωλήσεις EV, αλλά εκείνες των υβριδικών – ένα προϊόν υψηλού περιθωρίου κέρδους – συνέβαλαν στην υψηλή κερδοφορία», δήλωσε ο Λι, επισημαίνοντας ένα λειτουργικό περιθώριο κέρδους περίπου 9%. Παρόλα αυτά, η εταιρεία θα συνεχίσει να δαπανά περισσότερα κίνητρα για τα EV από τον μέσο όρο του κλάδου, προκειμένου να διατηρήσει το μερίδιο αγοράς, είπε.
Όπως μεταδίδει το Bloomberg, οι συνολικές πωλήσεις αυτοκινήτων το πρώτο τρίμηνο ήταν 947.000, μειωμένες κατά 4% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, σύμφωνα με την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της. Τα προϊόντα προστιθέμενης αξίας, όπως τα σπορ οχήματα και η πολυτελής μάρκα Genesis, αντιπροσώπευαν το 62,8% του συνόλου. Οι λιανικές πωλήσεις στη Βόρεια Αμερική αυξήθηκαν κατά 2%, ενώ εκείνες στην Ευρώπη σκαρφάλωσαν κατά 0,7%. Η Κίνα σημείωσε πτώση 14%, ενώ η Ινδία σημείωσε αύξηση 3%.
Η Hyundai ανακοίνωσε λειτουργικά κέρδη 3,56 τρισ. γουόν (2,58 δισ. δολάρια) το πρώτο τρίμηνο, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών, καθώς αποκόμισε κέρδη 251 δισ. γουόν από το ασθενέστερο κορεατικό νόμισμα.
Η εταιρεία επανεξετάζει επίσης το πρόγραμμα Value-Up, το οποίο στοχεύει στην αύξηση της αποτίμησης της μετοχής της και των αποδόσεων των μετόχων της. Η Hyundai θα μοιραστεί τις λεπτομέρειες του σχεδίου της αφού λάβει την έγκριση του διοικητικού συμβουλίου, σύμφωνα με τον Λι.
Διαβάστε ακόμη:
Citi: Ποντάρετε στις ευρωπαϊκές μετοχές τώρα που επικρατεί αβεβαιότητα,
Μπαίνουν ιδιώτες στη διοίκηση και λειτουργία του ελληνικού σιδηροδρόμου
Θεοχάρης: Ξεκινούν σήμερα 25/4 οι φορολογικές δηλώσεις – Οι έλεγχοι αρχίζουν από τα «μεγάλα ψάρια»
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!