Επαναφορά των επιδοτήσεων ή πιο γρήγορη ανάπτυξη του δικτύου φόρτισης είναι η απάντηση;
Μετά τη γρήγορη διείσδυση της ηλεκτροκίνησης στην αγορά της Ευρώπης τα προηγούμενα χρόνια, φαίνεται πως οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχουν… φρακάρει.
Η εικόνα που επικρατεί στην Ευρωπαϊκή Ένωση αποδεικνύεται από τα στατιστικά στοιχεία που ανακοίνωσε ο ACEA: το μερίδιο των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων (BEV) υποχώρησε τον Μάρτιο στο 13%, από 13,9% τον αντίστοιχο μήνα του 2023. Μεγάλο μέρος της πτώσης οφείλεται στο -28,9% που καταγράφηκε στη Γερμανία.
Η παύση των επιδοτήσεων σε ορισμένες χώρες και ο αργός ρυθμός ανάπτυξης του δικτύου ταχυφορτιστών σε άλλες, έχουν «παγώσει» τις πωλήσεις των BEV. Αντίθετα, το μερίδιο των υβριδικών (HEV) αυξήθηκε από το 24,4% τον Μάρτιο του 2023 στο 29% φέτος.
Συνολικά, οι πωλήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων στην ΕΕ υποχώρησαν κατά 5,2% τον Μάρτιο.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!