Την αγαπήσαμε για τα μοδάτα μικροσκοπικά αστικά μοντέλα της, αλλά το smart #5 θα αποτελέσει το μεγαλύτερο μοντέλο που έχει παρουσιάσει ποτέ η φίρμα. Αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του ως πρωτότυπο στο Σαλόνι αυτοκινήτου του Πεκίνου την επόμενη εβδομάδα.
Σε αντιδιαστολή με το αστικό περιβάλλον που έλαμπαν οι λιλιπούτειοι πρόγονοί του, το smart #5 περιγράφεται ότι κινείται «πολύ πέρα από τα αστικά όρια». Η παραγωγή του αναμένεται να ξεκινήσει στην Κίνα αργότερα μες στο έτος και θα έρθει στην Ευρώπη το 2025.
Ξεχάστε τα smart του παρελθόντος, το #5 μεγαλώνει και διψά για χιλιόμετρα μακριά από το κλεινόν άστυ
Το smart #5 θα αποτελέσει το τρίτο μοντέλο που θα αναπτυχθεί υπό το νέο καθεστώς της κοινοπραξίας Geely και Mercedes-Benz, μετά τα smart #1 και smart #3. Ένα τέταρτο νέο μοντέλο, διάδοχος του διθέσιου Fortwo που θα ονομάζεται #2, αναμένεται να εμφανιστεί το 2025. Με μήκος πάνω από τέσσερα μέτρα, το νέο smart #5 είναι ένα ηλεκτρικό SUV που έχει σχεδιαστεί για να ανταγωνιστεί άμεσα τα MINI Countryman, την BMW iX1 και το Volvo EX40.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ smart #1 BRABUS: Mε 428 ηλεκτρικούς ίππους
Τα σκίτσα αποκαλύπτουν ότι θα είναι πιο ψηλό από το #1 και το #3, με πιο περιπετειώδη εμφάνιση. Πλαστικές επενδύσεις στα φτερά, μια σχεδόν κάθετη πόρτα του χώρου αποσκευών που θα περικλείει και ράβδο φωτισμού. Σημειωτέον ότι οι πρόβολοι περιορίζονται στο ελάχιστο σε μια προσπάθεια να παρέχεται ο μέγιστος εσωτερικός χώρος. Το πρωτότυπο που θα δούμε στο Πεκίνο θα ενισχύσει την εκτός δρόμου εικόνα, με φώτα LED στην οροφή, όπου θα υπάρχει ένα φτυάρι κι ένα snowboard, αλλά κι άλλα καλούδια που βροντοφωνάζουν «περιπέτεια».
Το smart #5 θα βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το #1 και το #3. Κατασκευασμένο από την China Euro Vehicle Technology (CEVT) με έδρα τη Σουηδία και τη μητρική της εταιρεία, Geely, η πλατφόρμα Sustainable Experience Architecture (SEA) ήδη συναντάται σε πολλά μοντέλα της τελευταίας. Συμπεριλαμβανομένου του Volvo EX30 και του Zeekr X.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Volvo EX30 προκαλεί Tesla Model 3 LR, έρχεται ταπείνωση
Το #5 θα περιλαμβάνει 800V ηλεκτρική αρχιτεκτονική. Μέχρι τώρα, όλα τα ηλεκτρικά Smart έχουν λάβει σύστημα 400V. Θα υπάρχει επιλογή μεταξύ μονοκινητήριας πίσω κίνησης και τετρακίνησης με διπλό ηλεκτρομοτέρ, καθώς και μπαταριών με διαφορετική χωρητικότητα. Όπως και με τα μικρότερα Smart, οι αγοραστές θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε στάνταρ και πιο ισχυρά μοντέλα επιδόσεων #5 στις εκδόσεις Brabus.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!