Η φάση είναι Nintendo και η μαγεία της μάρκετινγκ νοσταλγίας. Στο πλαίσιο της εξιδανίκευσης των ‘90s και των early ‘00s κάθε υπόνοια gadget της εποχής, από το Game Boy της Nintendo μέχρι το πρώτο πρώτο iPod που κυκλοφόρησε ποτέ (κανένας Millennial δεν έχει πετάξει το δικό του, ακόμα και αν δεν υπάρχει καμία περίπτωση να το χρησιμοποιήσει ξανά) προκαλεί κάτι ανάμεσα σε νοσταλγία και αυτή την κάπως τρομακτική συνειδητοποίηση πως, ΟΚ, μεγαλώνουμε. Let’s face it.
Η σελίδα @goodhood στο Instagram ανέβασε μια σειρά από παλιές διαφημίσεις της Nintendo και μαζί με τη νοσταλγία, προέκυψε και η σκέψη πως κάποιες από αυτές δεν έχουν γεράσει και πολύ καλά. Κάποιες είναι λίγο άκομψες. Μερικές λίγο σεξιστικές. Παρόλα αυτά, είναι δημιουργήματα μιας εποχής που τίποτα από όλα αυτά δεν μετρούσε.
Στα σχόλια κάτω από την ανάρτηση ένας χρήστης κάνει σαφές πως η αντανακλαστική του αντίδραση σε αυτά τα posters ήταν το eyeroll. Ωστόσο, για τους περισσότερους πρόκειται για διαφημίσεις που έχουν επισήμως κατοχυρώσει τη θέση τους στα “classics”. Ναι, έχει και η διαφήμιση τα classics της, ειδικά όταν χαϊδεύει απαλά και λίγο σαδιστικά όλα τα νοσταλγικά τραυματάκια μας.
Τις αφήνουμε παρακάτω:
Και μερικές ακόμα:
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!